  • 1. Data: 2012-05-07 09:12:12
    Temat: orange 100 minut po przeniesieniu - jak to działa?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    po przeniesieniu dostajemy 100 minut do wszystkich sieci
    potem dla tych 100 min trzeba doładować dowolną kwotą czyli np. 5zł

    tylko nie do końca rozumiem kiedy trzeba doładować
    1. czy poprostu w następnym miesiącu
    2. czy po skończeniu terminu poprzednich
    3. czy 10dni po skończeniu terminu poprzednich
    by minął cały miesiąc od nich

    erator/

  • 2. Data: 2012-06-09 19:48:16
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1. czy poprostu w następnym miesiącu
    > 2. czy po skończeniu terminu poprzednich
    > 3. czy 10dni po skończeniu terminu poprzednich

    przeszedłem, rodzice, rodzenstwo tez
    pierwszy raz dało 100 min, drugi raz też dało
    a w tym miesiącu z okazji tych gier piłką zapomnieli
    nikomu nie dali

    reklamacje na b...@o...pl olewają
    no cóż jak widać za darmo nic nie ma
    trzeba wracać do playa