  • 1. Data: 2012-05-08 00:52:17
    Temat: Play a Orange
    Od: Animka <t...@w...pl>

    Jak zauważyłam to spora jest różnica w opłatach za wysłanie sms-a.
    W Play: 0.18 zł., a w Orange: 0,40 zł.

    W Usługach (w Play) mam minuty za e-fakturę i pakiet 50 minut, ale ni
    diabła nie mogę sprawdzić ile mi z tego zostało. Kodami w telefonie to
    pokazuje, że mam zero (od samego początku). Może te minuty są tylko na
    pokaz na play online, a faktycznie to ich nie ma?

    --
    animka