  • 1. Data: 2012-05-07 19:36:05
    Temat: zmienił stryjek.... HTC na S-E
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    od paru miesięcy używam DesireZ Kupiłem sobie Sory Eriksona Arca.
    książka telefoniczna - posortowana imionami
    dialer - nie zezwala na szukanie literami - tylko wybór cyfr
    odebranie połączenia - slide. ja slide nie potrafię zrobić jedną dłonią
    - kciukiem na 4 calach.
    Oddzwanianie z nieodebranego połączenia - najkrócej - 5 ruchów. Klepiąc
    na pamięć szybciej "wejde" w edycje kontaktu niż w oddzwoń.
    Na koniec wkładam słuchawki z mikrofonem i dostaje komunikat
    "akcesorium nieobsługiwane".
    Teraz najlepsze. ide na forum, pytam co zrobić i dostaje odpowiedź:
    "przyzwyczaj się, w androidzie tak jest". Czy ktoś tu pisał w zeszłym
    roku że klienci Appla uciekają do S-E?
    :)

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-05-07 19:48:31
    Temat: Re: zmienił stryjek.... HTC na S-E
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-05-07 19:36, ToMasz wrote:
    > witam
    >
    > od paru miesięcy używam DesireZ Kupiłem sobie Sory Eriksona Arca.

    > ToMasz

    HTC pewnie dodatkowo rozpiescil Cie Sensem.
    Mozesz zainstalowac dialera z marketu, jest Go Contacts EX
    Swego czasu testowalem go chwile, ale jakos mi nie podszedl.
    Moze znajdziesz jeszcze cos innego.
    Pozostaje jeszcze Ciemna Strona Mocy:
    http://www.cyanogenmod.com/devices/sony-ericsson-xpe
    ria-arc
    Co Cie podkusilo, zeby kupic Arca? ;P

  • 3. Data: 2012-05-07 20:13:40
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 07.05.2012 19:48, atm pisze:

> [...]
    > Mozesz zainstalowac dialera z marketu, jest Go Contacts EX
    > Swego czasu testowalem go chwile, ale jakos mi nie podszedl.
    cena.
    Znaczy chciałem Definkę, ale ARC ma większy ekran i szybszy procek. W
    takiej normalnej "pracy" to ma dużo większego "kopa" niż zetka.
    Ale jak ja ją doprowadzę do używalności to niewiem. Flaszowania się boję
    bo raz przerobiłem motorole na cegłe.
    Zetkę wziąłem bo mi klawiatura była w WM potrzebna. w androidzie okazała
    się nieprzydatna. mało tego, się sama otwierała.... Ale cholera już
    tęsknię....

    ToMasz

    Ps
    Arc S

  • 4. Data: 2012-05-07 20:33:03
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Zetkę wziąłem bo mi klawiatura była w WM potrzebna. w androidzie okazała
    > się nieprzydatna. mało tego, się sama otwierała.... Ale cholera już

    Spokojnie, daj sobie chwile; z reguly cos uda sie wygooglac badz znalezc
    sensone aplikacje w markecie.

  • 5. Data: 2012-05-07 20:35:26
    Od: atm <...@v...pl>

    > Spokojnie, daj sobie chwile; z reguly cos uda sie wygooglac badz znalezc
    > sensone aplikacje w markecie.

    http://forums.techarena.in/portable-devices/1448797.
    htm

  • 6. Data: 2012-05-07 20:47:40
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-05-07 20:35, atm wrote:

    > http://forums.techarena.in/portable-devices/1448797.
    htm

    Jest troche alternatywnych dialerow:
    https://play.google.com/store/search?q=dialer&c=apps

  • 7. Data: 2012-05-07 21:00:11
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    wrote:

    > Teraz najlepsze. ide na forum, pytam co zrobić i dostaje odpowiedź:
    > "przyzwyczaj się, w androidzie tak jest". Czy ktoś tu pisał w zeszłym
    > roku że klienci Appla uciekają do S-E?

    Do SE (Sony) to chyba nie. Ich interfejs jest masakryczny (dla mnie).
    Zwłaszcza, że przywykłem do HTC (DHD) i tu jest normalnie.

    --
    JK

  • 8. Data: 2012-05-07 21:55:14
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 07.05.2012 20:47, atm pisze:

    htm

    > Jest troche alternatywnych dialerow:
    > https://play.google.com/store/search?q=dialer&c=apps
    z dialerem sobie poradziłem, jeśli to można tak nazwać.
    Gorzej jest odbieraniem połączeń. na serio nie daję rady jedną ręką
    odebrać telefonu. wprawdzie też znalazłem jakiś program, ale rano nie
    zadziałał, tzn nie pozwolił odebrać ani odrzućić i zaraz go wywaliłem.
    teraz nawet nie pamiętam jak się nazywał, a poczytałbym czy to jakiś
    błąd, czy coś źle skonfigurowałem. wibracje na połączenie - tez niema.
    Ech te androidy.... Gorzej niż dystrybucjami linuksa.
    ToMasz

  • 9. Data: 2012-05-07 22:15:19
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-05-07 21:55, ToMasz wrote:

> [...]
    > błąd, czy coś źle skonfigurowałem. wibracje na połączenie - tez niema.
    > Ech te androidy.... Gorzej niż dystrybucjami linuksa.

    Bo to widzisz, kazdy producent chce na sile cos dorzucic od siebie i z
    reguly psuje efekt. Z przyjemnoscia zobaczylbym w systemie opcje
    wlaczenia/wylaczenia nakladki producenta.
    Jak wyglada odbieranie w DesireZ? W SGS2 musze nieco przesunac kolko.
    Nie jest to duzo, moze ze 2cm. Nie lubie natomiast ekranowych guzikow
    bez przesuwania, czasem ciezko wyjac telefon z kieszeni inaczej niz
    lapiac za ekran i przypadkiem mozna odrzucic polaczenie.

  • 10. Data: 2012-05-07 22:19:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-05-2012 19:36, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > od paru miesięcy używam DesireZ Kupiłem sobie Sory Eriksona Arca.
    > Teraz najlepsze. ide na forum, pytam co zrobić i dostaje odpowiedź:

    Ja zmieniłem Desire na SE Neo i postęp na korzyść tego drugiego jest
    wyraźny.

    > "przyzwyczaj się, w androidzie tak jest". Czy ktoś tu pisał w zeszłym
    > roku że klienci Appla uciekają do S-E?
    > :)

    ATSD Po co Ci android jak nie umiesz-nie chcesz zmienić niewygodnych dla
    Ciebie aplikacji?

    --
    Pozdr.