  • 1. Data: 2012-05-06 11:00:43
    Temat: Mam już dosyć tego E7 co z klawiaturą i WM
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ok mam dosyć tego ...

    funkcje sa niedorobione, niestety programiści wyszli z założenia z coś tam
    napiszą byle było ale nikt nie pocyzelował funkcji aby uzyskać maksimum
    użyteczności. Niby sa dodatkowe programy ale ich jakość też nie poraża
    funkcjonalnością.

    Potrzebuję telefon z klawiatura mechaniczną, ekranem dotykowym (rysik),
    systemem Windows Mobile !!!!! baterią trzymająca przynajmniej jeden dzień
    (BT, dużo rozmów), dużo pamięci i w solidnej obudowie

  • 2. Data: 2012-05-06 16:24:28
    Temat: Re: Mam już dosyć tego E7 co z klawiaturą i WM
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Potrzebuję telefon z klawiatura mechaniczną, ekranem dotykowym (rysik),
    > systemem Windows Mobile !!!!! baterią trzymająca przynajmniej jeden

    Moge zapytac, jaki specjalistyczny software na tym uruchamiasz i czy na
    pewno nie ma on wygodniejszego (takiego ktorego nie trzeba obslugiwac
    oburacz) zamiennika?

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2012-05-06 16:44:07
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 6 May 2012 11:00:43 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > Potrzebuję telefon z klawiatura mechaniczną, ekranem dotykowym (rysik),
    > systemem Windows Mobile !!!!! baterią trzymająca przynajmniej jeden dzień
    > (BT, dużo rozmów), dużo pamięci i w solidnej obudowie

    Już chyba kiedyś pytałeś i już odpowiadałem - Kajzerka.
    Jak koniecznie chcesz duży ekran, to jeszcze masz HTC Universal, ale tam z
    baterią nie jest specjalnie różowo, zwłaszcza w starszych egzemplarzach.

    Jak masz hardkorowe wymagania, to jeszcze jest HTC Athena albo nawet Shift.
    Athenę można stosunkowo łatwo trafić jako T-Mobile Ameo

    Shifta warto zobaczyć choćby w temacie "wynalezienia" przez Apple tabletów.
    Może i nie był urządzeniem doskonałym, ale jest kolejnym dowodem, że
    wynalazki Apple są jak wynalazki radzieckie, na ten przykład maszynka do
    golenia została wynaleziona przez radzieckiego wynalazcę z Armii Czerwonej.
    Wynalazł ją u jednego Niemca w łazience.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2012-05-06 16:45:55
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    No i zapomniałem, był jeszcze HTC Raphael, znany jako HTC Touch Pro, ale
    tego jest ciężko dostać bo mało ich sprzedano i ma rysującą się plastikową
    obudowę z Diamonda, z baterią też nie było różowo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

  • 5. Data: 2012-05-06 17:40:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    G Nowak wrote:

    > Moge zapytac, jaki specjalistyczny software na tym uruchamiasz i czy
    > na pewno nie ma on wygodniejszego (takiego ktorego nie trzeba
    > obslugiwac oburacz) zamiennika?

    potrzebuje wygodnie napisac jakiś tekst np maila

    i potrzebuję funkcjonalność telefonu taką jak ma Windows Mobile, bo to co
    jest w Widows Phone jest kupę warte

    jeszcze super jakby miał klawaiturę telefonową na wierzchu :)

  • 6. Data: 2012-05-06 20:38:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Już chyba kiedyś pytałeś i już odpowiadałem - Kajzerka.

    a ten kajzer jest solidny aby?

    > Jak koniecznie chcesz duży ekran, to jeszcze masz HTC Universal, ale
    > tam z baterią nie jest specjalnie różowo, zwłaszcza w starszych
    > egzemplarzach.

    miałem to swego czasu... koszmarnie tandetna obudowa, bateria ledwo trzyma
    i pamiec tak mała że sie nie da normlanie na tym robić, miałem też etena
    kórego bardzo szybko sprzedałem TANDETA

    > Jak masz hardkorowe wymagania, to jeszcze jest HTC Athena albo nawet
    > Shift. Athenę można stosunkowo łatwo trafić jako T-Mobile Ameo

    za duże...

  • 7. Data: 2012-05-06 21:12:39
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 6 May 2012 20:38:47 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > a ten kajzer jest solidny aby?

    Jeden z najlepszych telefonów jakie kiedykolwiek robili. Taka Nokia 6310
    wśród smartfonów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu

  • 8. Data: 2012-05-07 01:59:47
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > potrzebuje wygodnie napisac jakiś tekst np maila

    I nie umiesz tego zrobić w E7?

  • 9. Data: 2012-05-07 16:25:32
    Temat: Re: Mam ju? dosyae tego E7 co z klawiatur? i WM
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin Marek Dyjor

    > I nie umiesz tego zrobić w E7?

    wiem ze nie potrafisz czytać.

[...]

    boli mnie obsługa samego dzwonienie i wyszukiwania numerów, brak sensownej
    obsługi kalendarza (daty i godziny trzeba wklepać z ręki:), czy notatek
    podczas rozmowy (notatki sie aktualizują podczas przeglądania oraz nie ma
    funkcji skojarzenia notatki z rozmową). Dziwne zachowanie profili oraz
    odpinanie sie słuchawki BT od czasu do czasu diabli wiedzą czemu.

    Wystarczy dziękuję

    acha sciągnołem coś co miało dawać funkcjonalność notatek do rozmówców (3.50
    zł) ale to gówno działa kompletnie debilnie, np nie da sie zadzwonoic na
    numer do którego jest przypięta notatka, trzeba sobie odpisać długopisem na
    karteczce i wyklepać z reki. No i klu programu notatka sie pojawia dopiero
    po następnej rozmowie :)

    takie drobne sprawy jak nie możność zaznaczenia no numeru teelfopnicznego z
    strony WWW skopiowania i zadzwonienia to pikuś.

  • 10. Data: 2012-05-07 22:07:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Jeden z najlepszych telefonów jakie kiedykolwiek robili. Taka Nokia
    > 6310 wśród smartfonów.

    tylko że to jest typowy dotykowiec :/

    powiem szczerze że jestem podłamany... bo wychodzi że trzeba kupić jakiegoś
    staruszka żeby mieć to co potrzebuję.

    przedtem miałem ipaqa 614c i w sumie byłem zadowolony poza czasem pracy na
    baterii.

    szkoda że taki ipaq voice messenger nie ma ekranu dotykowego ale może da sie
    tego używać?

    telefony tylko z ekranem dotykowym to jakaś kompletna pomyłka nie da się
    tego jedną ręką obsługiwać, wybieranie numeru to ruletka. KURNA postęp
    polegający na gorszej funkcjonalności co za paranoja.

    jeszcze mi sie podobają :

    SAMSUNG EPIX 3G WiFi G BT GPS 624Mhz WM6PRO! PL
    albo

    SONY-ERICSSON M1i ASPEN