  • 631. Data: 2010-05-22 00:37:50
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > Zauważ, że nigdy nie robię tego jako pierwszy.

    Ależ robisz, raczyłeś mnie zwyzywać od głupków czy jakoś tak. ;>

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 632. Data: 2010-05-22 02:35:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, ze ona nie patrzyła ? Może patrzyła, ale
    > źle oceniła prędkość Audi oraz całą sytuację, a kiedy się zorientowała,
    > że będzie ją wyprzedzał mogła się zatrzymać lub odbić unikając uderzenia
    > w jej drzwi, w tym przypadku śmiertelne dla niej ? Tego nie wiemy i się
    > nie dowiemy. Nie ma co dywagować.

    Napisałem już z 10x, że albo nie patrzyła albo patrzyła i nie widziała,
    na jedno wychodzi. Jest jeszcze trzecia możliwość -- postanowiła popełnić
    samobójstwo.

> [...]
    > ponieważ oni uważaja, że tamten kierowca jest współwinnym, gdyż nie
    > ograniczył zaufania widząc, że wyjeżdżam nie widząc go oraz że nie
    > zaniechał wykonywania manewru w celu uniknięcia kolizji. Nie chało mi
    > się latać po sądach, poza tym spieszyłem się do pracy i na własną prośbę
    > przyjąłem całą winę na siebie. Policjant z wielkimi wyrzutami wypisał mi
    > mandat w oszałamiającej kwocie 50zł tłumacząc się, że wobec tego musi mi
    > wypisać jeżeli nie chcę sprawy skierować do sądu, bo jest intwerwncja
    > policji, a jest to najniższy z możliwych mandatów i chętnie by nic nie

    I ta cała barwna historia nie kojarzy Ci się z sytuacją tej kobiety w
    Fiacie?

  • 633. Data: 2010-05-22 02:37:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > I znów nadinterpretujesz.
    > Pisałem wyraźnie, że nie ma to znaczenia czy sygnalizowała czy też nie,
    > bo w tym wypadku jest oczywista wina kierowcy Audi i nawet ewentualny
    > brak sygnalizowania przez kobietę nie umniejsza jego winy.

    To jest totalna bzdura, jeżeli kobieta w ogóle nic nie sygnalizowała
    tylko skręciła nagle tuż przed maską Audi to ponosi większą część winy za
    spowodowanie wypadku jeśli nie całą.

  • 634. Data: 2010-05-22 02:46:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > Wystarczy tylko poczytać informacje na różnych portalach oraz forach.
    > Kierowca ponoć spieszył się do ciężarnej żony, co mogło u niego
    > spowodować, że się spieszył i że mógł być dość mocno rozkojarzony. Ktoś
    > inny się wypoiwadał, że znał osobiście kierowcę i twierdził, że ten
    > bardzo często pozwalał sobie mocniej depnąć na gaz.

    A ktoś jeszcze inny napisał, że Rosjanie strzelali do polskiej delegacji
    w Smoleńsku i co w związku z tym?

  • 635. Data: 2010-05-22 02:48:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jurand wrote:

    > Może i w tym, może i na prostej drodze. Już to pisałem - zdecydowane
    > przekroczenie prędkości dopuszczalnej, ponad poziom ZAKŁADANY przez
    > typowego użytkownika dróg

    Jak ktoś nie zakłada, ze na prostej drodze wśród pól ktoś może jechać 100
    km/h to jest pozbawiony krzty rozsądku.

> [...]
    > zauważył i zajechał Ci drogę. Powodem będzie to, że tak zapierdalałeś,
    > że nikt przy zdrowych zmysłach by nawet nie podejrzewał, że w tym
    > miejscu można tyle jechać. Przykładem takich kretyńskich zachowań są
    > motocykliści, dla których prędkości rzędu 150-200 km/h po miejskich dwu
    > i trzypasmówkach to są codzienne sprawy. I jak widzisz z tyłu jedno
    > światełko, to nim zdążysz się zastanowić nad zmianą pasa, to taki
    > pacjent już Cię wyprzedza z dowolnie wybranej strony. A potem się
    > pojawiają akcje pt. "Motycykle są wszędzie".

    Tu jest mowa o prostej drodze i dużym aucie, którego nie sposób nie
    zauważyć jeśli się chociaż spojrzy. Nie sprowadzaj rzeczy do absurdu
    nonsensownymi porównaniami.

  • 636. Data: 2010-05-22 03:01:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > Nie. Śmiem twierdzić, ze kiedy kobieta postanowiła wykonać manewr i go
    > rozpoczęła to był on jeszcze na tyle daleko, że ona nawet nie była
    > świadoma tego, że w chwili, kiedy wykona obrót kierownicą, kierowca Audi
    > będzie już koło niej.

    To jej błąd, bo powinna przed wykonaniem manewru sprawdzić, czy może do
    zrobić bezpiecznie.

    > Zrozum, że ona nie miała obowiązku czekać na niego, aż on dojedzie i ją
    > wyprzedzi.

    MIAŁA OBOWIĄZEK POPATRZEĆ W LUSTERKO ZANIM RUSZYŁA KIEROWNICĄ. Zrozum to.

  • 637. Data: 2010-05-22 03:03:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    Sebastian Kaliszewski wrote:

    > NAjnormalniej w świecie. Powinna się spodziewać że śp. mistrz z Audi
    > będzie ją omijał z prawej strony a nie z lewej.

    Nie powinna się niczego spodziewać, tylko popatrzeć w lusterko. To takie
    proste, a dla niektórych tak trudne do zrozumienia. Przed wykonaniem
    jakiegokolwiek manewru należy spojrzeć w lusterko i tyle.

  • 638. Data: 2010-05-22 07:21:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 22 May 2010 01:01:05 GMT, to wrote:

    >MIAŁA OBOWIĄZEK POPATRZEĆ W LUSTERKO ZANIM RUSZYŁA KIEROWNICĄ. Zrozum to.

    Sad Najwyzszy wcale nie jest tego pewny :-)

    J.

  • 639. Data: 2010-05-22 10:00:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > była "bardzo gorąca" to jest te kilka razy. Jeden z nich nawet był
    > bardzo szczególny, bo gnojek dorwał jakieś auto z 400KM pod maską i
    > chciał się popisać. Ja ruszałem sprzed skrzyżowania na światłach i
    > sygnalizowałem wcześniej skręt w lewo, a on akurat dojeżdżał z tyłu za
    > mną, wyprzedził mnię z lewej strony z piskiem opon przeciwnym pasem
    > ruchu, po czym skręcając w prawo wpadł w poślizg na suchym asfalcie
    > tak, że aż go obróciło i stanął w poprzek jezdni na środku przejścia
    > dla pieszych, gdzie o mało nie potrącił pieszych. [...]
    wiesz, trafiłes na zabójce.
    Co zrobiłes?

    > Dzisiaj nie widziałem złego sygnalizowania ani razu

    łoł..
    gdzie jezdzisz?
    Ja po przejecaniu 50 km po miesice moge ci wskazac *minimum* 10 przypadków.

    > Bardzo nie lubię tych, którzy tego nie wiedzą i cierpią na "chorobę
    > sztywnego palca wskazującego lewej ręki".
    > Tak więc nie pytaj więcej :)

    Oj, nie wykrecaj sie.
    Skoro na skrzyzowaniu i tak nie wolno wyprzedzac, skoro i tak trzeba
    zachowac odległosc (wiec sgnalizowanie w celu wychamowania tez jest
    niepotrzebne) to po co?
    P.S. Ja tez nie cierpie, wrecz obtrabiam regularnie, ale skoro nie
    wlaczenie kierunkowskazu nawet w sytuacji wypadku po tym fakcie jest
    minimalnym wykroczeniem, to całkiem powaznie sie pytam o twoje zapatrywanie
    w tym temacie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 640. Data: 2010-05-22 10:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zauważ, że nigdy nie robię tego jako pierwszy.

    pozwole sie nie zgodzic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka