-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
Date: Sat, 22 May 2010 08:00:23 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 50
Message-ID: <2...@b...poznan.pl>
References: <hsomn8$8hc$1@mx1.internetia.pl> <1...@b...poznan.pl>
<hspdcf$uel$1@news.onet.pl> <1...@b...poznan.pl>
<hspi4s$d8u$1@news.onet.pl> <hsr3ca$9ti$1@node1.news.atman.pl>
<hsr5e7$o05$1@news.onet.pl> <hsr98c$4v5$1@node2.news.atman.pl>
<hsr8a2$bq5$1@mx1.internetia.pl> <hsra08$525$1@node2.news.atman.pl>
<hsr8v6$qtg$4@mx1.internetia.pl> <hsradm$53r$1@node2.news.atman.pl>
<4bf12b3a$0$2593$65785112@news.neostrada.pl>
<hsrc4i$5ee$1@node2.news.atman.pl>
<4bf13136$0$17082$65785112@news.neostrada.pl>
<hsrd3j$5hu$1@node2.news.atman.pl> <hssaj6$ep6$1@news.onet.pl>
<hsttua$ssv$1@node1.news.atman.pl>
<4bf2caa1$0$17087$65785112@news.neostrada.pl>
<hsui85$a6m$1@inews.gazeta.pl> <ht05fk$c0o$1@node1.news.atman.pl>
<ht1kpj$j9s$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
<ht48ub$ib8$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
<ht64tk$tte$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
<ht6sbs$3oe$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-79.173.13.135.tesatnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274515223 11722 79.173.13.135 (22 May 2010 08:00:23 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 22 May 2010 08:00:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
X-Antivirus: avast! (VPS 100522-0, 2010-05-22), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282510
[ ukryj nagłówki ]Osobnik posiadający mail p...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>> A ile razy widziałes złe sygnalizowanie manewru?
>
> Wiele razy. Ile dokładnie nie wiem, bo nie prowadzę statystyk. Z
> takich, które utknęły mi w pamięci, bo stworzyły poważniejszy
> problem/zagrożenie przypominam sobie kilka razy. Tak samo i kwestie
> wyprzedzania na skrzyżowaniu było wiele, ale dokładnej liczby także
> nie podam, a te, które mi utkwiły szczególnie w pamięci, bo sytuacja
> była "bardzo gorąca" to jest te kilka razy. Jeden z nich nawet był
> bardzo szczególny, bo gnojek dorwał jakieś auto z 400KM pod maską i
> chciał się popisać. Ja ruszałem sprzed skrzyżowania na światłach i
> sygnalizowałem wcześniej skręt w lewo, a on akurat dojeżdżał z tyłu za
> mną, wyprzedził mnię z lewej strony z piskiem opon przeciwnym pasem
> ruchu, po czym skręcając w prawo wpadł w poślizg na suchym asfalcie
> tak, że aż go obróciło i stanął w poprzek jezdni na środku przejścia
> dla pieszych, gdzie o mało nie potrącił pieszych. [...]
>
wiesz, trafiłes na zabójce.
Co zrobiłes?
>> Dla ułatwienia podaj, ile razy widziałes dzisiaj, zeby nam jakies
>> liczby dziwne nie wyszły...
>
> Dzisiaj nie widziałem złego sygnalizowania ani razu
>
łoł..
gdzie jezdzisz?
Ja po przejecaniu 50 km po miesice moge ci wskazac *minimum* 10 przypadków.
>> Z ciekawosci - po co obowiazek sygnalizacji skretu?
>
> Bardzo nie lubię tych, którzy tego nie wiedzą i cierpią na "chorobę
> sztywnego palca wskazującego lewej ręki".
> Tak więc nie pytaj więcej :)
Oj, nie wykrecaj sie.
Skoro na skrzyzowaniu i tak nie wolno wyprzedzac, skoro i tak trzeba
zachowac odległosc (wiec sgnalizowanie w celu wychamowania tez jest
niepotrzebne) to po co?
P.S. Ja tez nie cierpie, wrecz obtrabiam regularnie, ale skoro nie
wlaczenie kierunkowskazu nawet w sytuacji wypadku po tym fakcie jest
minimalnym wykroczeniem, to całkiem powaznie sie pytam o twoje zapatrywanie
w tym temacie.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
książki, nie stosuj systemu Braille'a." T. Bernard
Następne wpisy z tego wątku
- 22.05.10 10:00 Budzik
- 22.05.10 10:00 Budzik
- 22.05.10 10:00 Budzik
- 22.05.10 10:00 Budzik
- 22.05.10 10:00 Budzik
- 22.05.10 10:30 Icek
- 22.05.10 10:31 Icek
- 22.05.10 10:32 Icek
- 22.05.10 10:33 Icek
- 22.05.10 10:40 Icek
- 22.05.10 10:44 Icek
- 22.05.10 10:45 Icek
- 22.05.10 10:46 Icek
- 22.05.10 10:47 Icek
- 22.05.10 10:48 Icek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800