  • Data: 2014-05-29 16:24:17
    Temat: Re: zobaczcie jak ludzie sa naiwni
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "K.J." <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:lm543a$v13$1@news.vectranet.pl...

    > rzadkosc, ale dlaczego? 75zl za 2GB LPDDR2 to jest nie duzo, kazdy
    > smartfon z androidem powinien posiadac 2GB, 1GB to zamalo uruchomi sie
    > kilka zakladek chrome i juz zapchany

    Ja mam Chrome, ale go nie odpalam (tylko jakiś wynalazek o nazwie
    "internet") i jakoś nie mam problemu z zapchaniem... może, jakbym go dłużej
    "potrenował"... Szajsung Galaxy Core+ (GS-M350), dwurdzeniowy 1.2GHz/768.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.