  • Data: 2012-04-20 08:47:12
    Temat: Re: znowu rosja i wypadek
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-19 22:32, Axel pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote:
    (...)

    > A jakie znaczenie ma, czy to byla ciezarowka, czy busik w kontekscie
    > wybiegania zza?

    Jakby to powiedzieć - w sumie zasadnicze, jeżeli już dryfujesz w tym
    kierunku. Ludzie z ciężarówek rzadko wysiadają, by nagle przebiec na
    drugą stronę.

    > Chyba istotne jest tylko to, ze ani pieszy
    > nadjezdzajacego samochodu, ani samochod pieszych nie byl w stanie
    > zobaczyc?

    No nie bardzo - istotna jest tutaj konkretna sytuacja, a nie kolejne
    zabawy w stylu "wyrwę coś z kontekstu i udowodnię, że mam rację".

    > Czy chcesz sie koniecznie czegos przyczepic?

    Ja? Sytuacja jest banalna - czerwone światło, autobus stojący
    na "przystanku" (takie zdaje się mają przepisy) i ludzie przebiegający
    przez pasy na zielonym świetle. Zostają potrąceni przez kierowcę,
    który zignorował wszystkie zasady bezpieczeństwa, a ktoś próbuje
    sprowadzić sprawę do wybiegania pieszych zza ciężarówki.

    > Z punktu widzenia prawa - winny jest kierowca,

    Nie tylko prawa.

    > ale takie wybieganie zza
    > duzego pojazdu traci samobojstwem.

    Trąci, nie trąci. Pisałem wcześniej, że nie mądre specjalnie nie jest.

    > Ja w kazdym razie ani bym nie wjechal
    > na te pasy (nawet gdybym zjezdzal na "poznym zoltym"), ani nie
    > wybieglbym nie majac widocznosci.

    Chwali się :)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.