  • 1. Data: 2012-04-19 20:24:15
    Temat: znowu rosja i wypadek
    Od: tryton <d...@o...pl>

    http://www.liveleak.com/view?i=b52_1334823688

    tak sobie myśle że jeden błąd to zawsze zbyt mało, każdy wypadek to
    kumulacja wielu błędów

    1.wjazd na czerwonym
    2.parkowanie na przejściu dla pieszych
    3.bieganie po przejściu dla pieszych
    4.suma=boom

  • 2. Data: 2012-04-19 20:37:27
    Temat: Re: znowu rosja i wypadek
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-19 20:24, tryton pisze:
    > http://www.liveleak.com/view?i=b52_1334823688
    >
    > tak sobie myśle że jeden błąd to zawsze zbyt mało, każdy wypadek to
    > kumulacja wielu błędów

    Nie, nie zawsze.

    > 1.wjazd na czerwonym

    Wystarczy.

    > 2.parkowanie na przejściu dla pieszych

    Wyprzedzanie/omijanie pojazdu, który się zatrzymał przed przejściem
    - zresztą to ichni 'autobus'.

    > 3.bieganie po przejściu dla pieszych

    Fakt, niby nie wolno, ale czerwone to się już długo świeciło.

    > 4.suma=boom

    Winny jest tylko i wyłącznie kierowca renówki.

  • 3. Data: 2012-04-19 21:17:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin tryton

> [...]
    > kumulacja wielu błędów
    >
    > 1.wjazd na czerwonym
    > 2.parkowanie na przejściu dla pieszych 3.bieganie po przejściu dla

    Bo tak właśnie jest, to prawie zawsze splot wielu niekorzystnych zdarzeń.
    Ale PMS-owi trolle pewnie to zaraz wyśmieją. :>

  • 4. Data: 2012-04-19 21:17:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-04-2012 20:37, Artur Maśląg pisze:
    > Winny jest tylko i wyłącznie kierowca renówki.

    No.. bo wybieganie na środek jezdni zza ciężarówki to wyjątkowo niewinne
    i mądre zachowanie.

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 5. Data: 2012-04-19 21:22:47
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > No.. bo wybieganie na środek jezdni zza ciężarówki to wyjątkowo niewinne
    > i mądre zachowanie.

    Co więcej, świadczy o wybitnej inteligencji wybiegającego.

  • 6. Data: 2012-04-19 21:25:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-04-2012 21:22, to pisze:
    > Co więcej, świadczy o wybitnej inteligencji wybiegającego.

    I ciekawe jaki wpływ na skutki tej inteligencji miałby kolor światła?

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 7. Data: 2012-04-19 21:26:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-19 21:17, DoQ pisze:

    > No.. bo wybieganie na środek jezdni zza ciężarówki to wyjątkowo niewinne
    > i mądre zachowanie.

    No, mądre specjalnie nie jest, ale gdzie w tym przypadku masz
    "wybieganie na środek jezdni zza ciężarówki"? Jeśli już to można
    najwyżej napisać o przebieganiu przez pasy, przy długo już
    świecącym się czerwonym dla samochodów.

  • 8. Data: 2012-04-19 21:33:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-04-2012 21:26, Artur Maśląg pisze:
    > No, mądre specjalnie nie jest, ale gdzie w tym przypadku masz
    > "wybieganie na środek jezdni zza ciężarówki"? Jeśli już to można

    Autobus to nie pojazd ciężarowy?

    > najwyżej napisać o przebieganiu przez pasy, przy długo już
    > świecącym się czerwonym dla samochodów.

    Przy jakim kolorze światła wbieganie na pasy (szczególnie zza
    ciężarówki) jest mądre i dozwolone?

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 9. Data: 2012-04-19 21:34:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > I ciekawe jaki wpływ na skutki tej inteligencji miałby kolor światła?

    Myślę, że należy powołać Komisję PMS-owych Trolli i wnikliwie to zbadać!

  • 10. Data: 2012-04-19 21:35:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

> [...]
    > "wybieganie na środek jezdni zza ciężarówki"? Jeśli już to można
    > najwyżej napisać o przebieganiu przez pasy, przy długo już świecącym się

    Gdzie tam pasy widzisz? Znak pionowy może i jest, ale poziomego nijak nie
    widać.