  • Data: 2012-12-06 18:01:47
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał
    W dniu 2012-12-06 15:16, J.F pisze:

    >Czytasz w myślach? Fajna ta szklana kula. Nie wiem skąd ta "oburzona
    >sędzina", ale uzasadnienie sądu wygląda dość racjonalnie.

    Zwykle daja rok-dwa w zawiasach, wiec cos musialo ja mocno oburzyc :-)

    >W sumie
    >zwracałem uwagę na fakt, że alkohol tak naprawdę nie miał tutaj
    >jakiegoś specjalnego znaczenia - dostał za swoje zachowanie oraz
    >ogólne podejście do sprawy.

    A niby jakie zachowanie ? Chyba sie az tak bardzo od innych nie rozni.
    Wiec cos mi sie widzi ze dostal za swoje 0.4 promila, a dostal tak
    jakby ich bylo dwa czy wiecej :-)

    >Widzisz, jak czytam o ułańskiej fantazji, nieodpowiedzialności
    >i ofiarach śmiertelnych z tego powodu, to naprawdę Twoje uśmieszki
    >są dla mnie czymś nie do przyjęcia. Może najwyższa pora traktować
    >trzeźwych zgodnie z zagrożeniem które wprowadzają, a nie machać
    >ręką, że to powszechne i czego od nich chcieć...

    Moze, ale praktyka ciagle inna.

    A czy surowo traktowac ... ze ekonomiczno-statystycznego punktu
    widzenia sensu w tym nie ma za grosz.

    J.