  • Data: 2019-11-07 18:11:07
    Temat: Re: znów lemingi
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 7 Nov 2019 16:03:29 +0100, ąćęłńóśźż

    > Wjechał na oznakowane przejście dla pieszych, gdy byli na nim piesi.

    Ponieważ nie mógł ich widzieć bo wleźli tuż pod kabiną. To tylko człowiek
    za kierownicą tam siedzi (aczkolwiek patrząc na to co kierowcy ciągników
    wyczyniają na autostradach podczs wyprzedzania i jak gnają na zwykłych
    ulicach na ograniczeniach to sam mam wątpliwości), nie jest jasnowidzem. Wg
    twojej teorii powinien tam stać do usranej śmierci, bo nie jest w stanie
    się upewnić czy ktoś mu nie wlizie pod koła, w zasadzie to w ogóle nie
    powinien wyjeżdżać na ulicę, bo w dowolnej chwili ktoś mu może wejść pod
    koła a on przejedzie i nawet tego może nie zauważyć. To trochę mi
    przypomina piętnowanie kierowców, co "wymusili" pierwszeństwo kierowcy
    motocykla, bo ten zapieprzał 230km/h i kierowca samochodu nie był w stanie
    przy takiej prędkości motocykla zauważyć. Ale co tam, przecież jak nie
    widzi to nie powinien jechać tylko stać i czekać na zlitowanie czekając aż
    motur przeleci...

    --
    Pozdor
    Myjk