  • Data: 2019-11-07 18:21:17
    Temat: Re: znów lemingi
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak samo jak się rozwiązuje problem cofania, czy wyjazdu z parkingu
    > nie mając widoczności. Każdy kierowca takie problemy rozwiązuje
    > przynajmniej kilkadziesiąt, kilkaset czy nawet kilka tysięcy razy rocznie.

    tak. napiszę Ci jak to się dzieje:
    kierowca cofa na chodnik - pieszy patrzy i myśli - co go powaliło? aaa
    rozumiem, wyjeżdża z parkingu - zatrzymam się albo go ominę
    kierowca parkuje na ciasno. pieszy patrzy - eee chyba się nie zmieści,
    odsunę się, albo nawet machnę mu ręką
    i tak dalej i tak dalej
    jadą sobie samochody, po asfaltowej jezdni, sobie (zazwyczaj) krzywdy
    nie robią. zbliża się pieszy, patrzy białe paski na jezdni. co to
    oznacza? Ze nie muszę myśleć, nie muszę patrzeć, bo nad tymi białymi
    paskami jest pole ochronne nic mi nie grozi.
    tak się to _samo_ rozwiązuje.

    ToMasz