-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: znów lemingi
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@i...dyndns.org.invalid.191106.invalid>
<5dc338b8$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<qq0g8v$584$1@dont-email.me> <5dc3e475$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5dc3edee$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5dc3fec0$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
<5dc4049d$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<5dc40774$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
<5dc40882$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<5dc40a62$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
Date: Thu, 7 Nov 2019 17:01:04 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.2.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5dc40a62$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 10
Message-ID: <5dc43fbc$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 5.173.120.204
X-Trace: 1573142460 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 524 5.173.120.204:11199
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665509
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-11-07 o 13:13, ąćęłńóśźż pisze:
> Jeżeli auto ma taką maskę, że kierownik nie widzi co ma przed sobą, to
> nie powinien się zatrzymywać tuż przed przejściem dokładnie na linii.
> Gdyby stanął dwa metry wcześniej i stamtąd ruszył powoli, to piesze by
> go zauważyły, że już jedzie.
... a gdyby sobie skróciły drogę i weszły przed maskę samochodu nie na
przejściu tylko przed, wtedy kierowca byłby niewinnym i wtedy piesze
byłyby ukarane mandatem.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.11.19 17:27 TomN
- 07.11.19 17:37 TomN
- 07.11.19 17:39 TomN
- 07.11.19 17:43 TomN
- 07.11.19 18:00 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 18:03 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 18:05 TomN
- 07.11.19 18:06 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 18:08 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 18:11 Myjk
- 07.11.19 18:18 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 18:21 ToMasz
- 07.11.19 18:32 s...@g...com
- 07.11.19 18:33 z
- 07.11.19 18:50 TomN
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=