  • Data: 2009-12-09 08:33:35
    Temat: Re: zmiana platformy x86 => x86-64 a licencja
    Od: Krzysztof Warunek <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk pisze:
    > A to nie jest takie oczywiste. Nie "właściciel", tylko jakiś mały
    > szeregowy pracownik w korporacji. Mógłbyś mieć problem powołać się
    > skutecznie na coś takiego, mam wrażenie.
    jasne, w końcu na grupie dostanie informacje,
    na które może się powołać. Tylko dla jedno "ale"
    ten "pracownik" niejako reprezentuje właściciela,
    on po to jest żeby odpowiadać rzetelnie. Błąd jak
    najbardziej może mieć miejsce, ale nawet wtedy
    będzie dużo łatwiej się wytłumaczyć niż przy US.

    --
    Krzysztof Warunek

    http://tocheckserver.pl