    From: K <...@...c>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: zmiana opa w roamingu
    Date: Fri, 21 Feb 2014 15:59:47 +0100

    W dniu 20-02-2014 23:03, DanW pisze:
> [...]
    u-badania

    > Tego chyba nikt nie wie, prędzej wprowadzą zniesienie roamingu i
    > wzajemnie się będą rozliczać niż migrować SIM.
    > Pozdrawiam Dan

    czesciowe zniesienie roamingu to juz mamy w taryfach dla biznesu, a od
    lipca dla wszystkich. ja mam np *darmowe odbieranie w ue od czerwca
    2013, ale drazni mnie kupowanie 30minut za 7pln zeby dzwonic, bedac za
    granica. wlasnie dlatego interesuje mnie jak to bedzie technicznie
    rozwiazane, np:
    jade do uk, a tam dostaje jakas oferte wychodzacych do ue za grosze.
    teraz pytanie: czy w takim ukladzie, na ten okres moj krajowy nr
    przestaje dzialac czy dziala tylko na przychodzace?

    *darmowe w ramach abo.