  • Data: 2010-11-24 14:00:44
    Temat: Re: zima podobno idzie do Polski?
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.11.2010 13:24, PaweL pisze:
    > cześć
    >
    > W weekend znów postraszyli atakiem przyrody. W środę miało być śnieżnie i
    > mroźno. I jak zwykle podali nieprawdę.
    > Czy ktoś widział zimę idącą w naszą stronę?
    > Zakładać już zimówki?
    > (jeżdżę po Warszawie)
    >

    > pozdrawiam
    > Paweł
    >
    > ps.
    > w bajki o utracie "właściwości gumy" w niskich temp. nie wierzę.

    Rybnik, przez chwilę się biało zrobiło, co chwila pada bliżej nie
    określone coś, temperatura nieco powyżej zera, droga mokra. Jak w nocy
    chwyci przymrozek to może być "ciekawie".

    Wczoraj kupiłem i założyłem bieżnikowane zimówki, wyprodukowane dzień
    wcześniej, a zrzuciłem stare zimówki, które to dojeżdżałem przez lato.
    Różnica w trzymaniu ogromna, na poprzednich lekkie dodaniu gazu na
    zakrętach powodowało włączenie się ESP, na obecnych kapciach muszę się
    zdecydowanie bardziej postarać aby się włączyło.
    Poprzednie opony bieżnika miały jeszcze sporo, więc to nie bieżnik a
    guma ma wpływ na przyczepność(oczywiście nie piszę o zaspach śnieżnych
    czy przeprawach przez kałużę, lecz o zwykłej mokrej drodze)

    Zobaczymy jak się te bieżnikowane spiszą w dłuższym czasie, na chwilę
    obecną jestem zadowolony. Może szumią trochę bardziej ale nie jest źle.
    Z wyważeniem nie było problemów.