  • 1. Data: 2010-11-24 13:24:36
    Temat: zima podobno idzie do Polski?
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    cześć

    W weekend znów postraszyli atakiem przyrody. W środę miało być śnieżnie i
    mroźno. I jak zwykle podali nieprawdę.
    Czy ktoś widział zimę idącą w naszą stronę?
    Zakładać już zimówki?
    (jeżdżę po Warszawie)

    pozdrawiam
    Paweł

    ps.
    w bajki o utracie "właściwości gumy" w niskich temp. nie wierzę.

  • 2. Data: 2010-11-24 13:29:18
    Temat: Re: zima podobno idzie do Polski?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2010 13:24:36 +0100, PaweL napisał(a):

    > Czy kto? widzia? zime id?c? w nasz? strone?

    Ja wyglądam za okno i widzę nieco śniegu. Na termometrze w okolicach +2.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-11-24 13:30:06
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

> [...]

    Ja wyglądam za okno i widzę nieco śniegu. Na termometrze w okolicach +2.

    > w bajki o utracie "w?a?ciwo?ci gumy" w niskich temp. nie wierze.

    No bo guma właściwości nie traci tylko zmienia :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2010-11-24 13:31:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > cześć
    >
    > W weekend znów postraszyli atakiem przyrody. W środę miało być śnieżnie i
    > mroźno. I jak zwykle podali nieprawdę.
    > Czy ktoś widział zimę idącą w naszą stronę?

    Tak.
    W Poznaniu pada śnieg z deszczem i jest niewiele ponad 0 stopni.

  • 5. Data: 2010-11-24 13:34:26
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik PaweL napisał:

> [...]
    > mroźno. I jak zwykle podali nieprawdę.
    > Czy ktoś widział zimę idącą w naszą stronę?
    W Jaworznie przed 40 min spadlo kilka platkow sniegu a w Katowicach przez chwile bylo
    nawet bialo
    (trawniki itp) - looknij sobie na kamerki internetowe w sieci :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-11-24 13:47:45
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    W Katowicach obecnie coś pruszy ;) mam okna na A4 i póki co jest
    spokojnie na obu jezdniach.

  • 7. Data: 2010-11-24 13:58:05
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Mateusz napisał:

    > W Katowicach obecnie coś pruszy ;) mam okna na A4 i póki co jest
    > spokojnie na obu jezdniach.
    Poczekaj do godziny 14:30 i pozniej az ludki wyjda z pracy i sie wystrasza - obym sie
    mylil :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2010-11-24 14:00:44
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 24.11.2010 13:24, PaweL pisze:
> [...]
    > Paweł
    >
    > ps.
    > w bajki o utracie "właściwości gumy" w niskich temp. nie wierzę.

    Rybnik, przez chwilę się biało zrobiło, co chwila pada bliżej nie
    określone coś, temperatura nieco powyżej zera, droga mokra. Jak w nocy
    chwyci przymrozek to może być "ciekawie".

    Wczoraj kupiłem i założyłem bieżnikowane zimówki, wyprodukowane dzień
    wcześniej, a zrzuciłem stare zimówki, które to dojeżdżałem przez lato.
    Różnica w trzymaniu ogromna, na poprzednich lekkie dodaniu gazu na
    zakrętach powodowało włączenie się ESP, na obecnych kapciach muszę się
    zdecydowanie bardziej postarać aby się włączyło.
    Poprzednie opony bieżnika miały jeszcze sporo, więc to nie bieżnik a
    guma ma wpływ na przyczepność(oczywiście nie piszę o zaspach śnieżnych
    czy przeprawach przez kałużę, lecz o zwykłej mokrej drodze)

    Zobaczymy jak się te bieżnikowane spiszą w dłuższym czasie, na chwilę
    obecną jestem zadowolony. Może szumią trochę bardziej ale nie jest źle.
    Z wyważeniem nie było problemów.

  • 9. Data: 2010-11-24 14:03:41
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik PaweL napisał:

> [...]
    > mroźno. I jak zwykle podali nieprawdę.
    > Czy ktoś widział zimę idącą w naszą stronę?
    http://kontakt24.tvn.pl/temat,przyszla-zima,41405.ht
    ml
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2010-11-24 14:58:56
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Tak widze zime za oknem. Na samochodach leży śnieg. Temp ok 0.
    Białogard