eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikazima idzie, o akumulatorach i kryzysie.Re: zima idzie, o akumulatorach i kryzysie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!border1.nntp.ams1.giganews
    .com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
    po-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zima idzie, o akumulatorach i kryzysie.
    References: <0...@g...com>
    <6176ea88$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <61779939$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <a5d7h6bf52c8$.2duffmtefdsp$.dlg@40tude.net>
    <b...@g...com>
    <61791b4e$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <61792978$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <1sdf1hilsnzq4.545kh1ioek45$.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <rvnbef1fwzkw.148l3g9lxhf5o$.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    Date: Wed, 03 Nov 2021 08:54:49 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Lines: 41
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.188.218
    X-Trace: 1635926090 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 23913 83.6.188.218:5585
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:768102
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .11.2021 o 08:40 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:


    >
    > Nie, tutaj masz wykresik, który odzwierciedla poziomy napięcia w moim
    > aucie.
    >
    > https://motocieslik.pl/wp-content/uploads/2020/06/Ch
    arakterystyka-%C5%82adowania-akumulator%C3%B3w-typu-
    AGM.jpg


    i jeszcze jedno - było już kilka wątków i tu i na pms czy w miejsce AGM
    można wsadzić "zwykły".
    Jak się wsadzi "zwykły" zamiast AGM (bez zmiany typu akumulatora w
    "komputerze" auta) - to ten zwykły będzie ciągle "gotowany". Zwykły
    (sprawny) ma większą rezystancję wewnętrzną niż AGM i sterownik ładowania
    będzie ciągle widział na swoich zaciskach "zdechy aku" (mimo, że jest nowy
    i naładowany) i będzie mu ciągle podawał max napięcie ładowania. W
    bardziej zaawansowanych wersjach s-s (z odzyskiem) - auto będzie sypało
    błędami, w prostych układach s-s będzie zarzynany akumulator błędnymi
    parametrami ładowania.

    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: