-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!border1.nntp.ams1.giganews
.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
po-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: zima idzie, o akumulatorach i kryzysie.
References: <0...@g...com>
<6176ea88$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<61779939$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<a5d7h6bf52c8$.2duffmtefdsp$.dlg@40tude.net>
<b...@g...com>
<61791b4e$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<61792978$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<1sdf1hilsnzq4.545kh1ioek45$.dlg@40tude.net>
<o...@l...harvard.local>
<rvnbef1fwzkw.148l3g9lxhf5o$.dlg@40tude.net>
<o...@l...harvard.local>
Date: Wed, 03 Nov 2021 08:54:49 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
Message-ID: <o...@l...harvard.local>
User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
Lines: 41
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.188.218
X-Trace: 1635926090 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 23913 83.6.188.218:5585
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:768102
[ ukryj nagłówki ]W dniu .11.2021 o 08:40 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:
>
> Nie, tutaj masz wykresik, który odzwierciedla poziomy napięcia w moim
> aucie.
>
> https://motocieslik.pl/wp-content/uploads/2020/06/Ch
arakterystyka-%C5%82adowania-akumulator%C3%B3w-typu-
AGM.jpg
i jeszcze jedno - było już kilka wątków i tu i na pms czy w miejsce AGM
można wsadzić "zwykły".
Jak się wsadzi "zwykły" zamiast AGM (bez zmiany typu akumulatora w
"komputerze" auta) - to ten zwykły będzie ciągle "gotowany". Zwykły
(sprawny) ma większą rezystancję wewnętrzną niż AGM i sterownik ładowania
będzie ciągle widział na swoich zaciskach "zdechy aku" (mimo, że jest nowy
i naładowany) i będzie mu ciągle podawał max napięcie ładowania. W
bardziej zaawansowanych wersjach s-s (z odzyskiem) - auto będzie sypało
błędami, w prostych układach s-s będzie zarzynany akumulator błędnymi
parametrami ładowania.
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.21 14:27 J.F.
- 03.11.21 14:36 J.F.
- 03.11.21 15:31 Tomasz Gorbaczuk
- 03.11.21 18:49 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
Najnowsze wątki
- 2025-01-07 Aero2
- 2025-01-06 odbiornik GPS z kablem USB
- 2025-01-07 Oszczędzanie nie jest łatwe
- 2025-01-07 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-07 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-01-07 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2025-01-07 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody