  • Data: 2015-11-21 00:46:19
    Temat: Re: zepsuli mi akumulator
    Od: Scobowski <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bez zwary albo dłuuuuuugieeeegoooo postania trudno akumulator zepsuć.
    Mi 3 lata temu w LPM Motorsport (szacowna firma Pana Leszka Patana,
    motosportowca i speca od samochodów) w Poznaniu rozpierdolili nowiutką
    centrę.
    Nie miałem czasu na samodzielne grzebanie, więc dostali auto z prikazem:
    "wymienić czujnik temperatury powietrza w dolocie, chłodziwa na górze,
    halla; jak dalej nie będzie odpalał - szukać usterki".
    Spodziewałem się kosztów ww czujników (140 zł) + roboty (powiedzmy 2x tyle).
    Po _miesiącu_ się okazało, że wymienili motronika ("komp." sterujący), ,
    cewki WN, przewdy, świece i nie pomogło i dalej szukali usterki
    elektrycznej.....
    Za wysokie napięcie, jak debil, zapłaciłem, sprawny i bez sensu
    wymieniony komputer na szczęscie odsprzedałem potem.. na koniec
    wkurwiłem się, i niedziałający samochód na holu zabrałem do domu.
    Znalazłem czas, żeby wymienić 3 jebane, wskazane im czujniki i... uwaga:
    samochód _PO_NAŁADOWANIU_ zaczął odpalać.
    Czemu po naładwaniu?
    Bo gnojki przez 5 tygodni postawili go pod chmurką, a immo, alarm,
    radio, moje wynalazki - żarły sobie prąd. Nikt do auta nie zaglądał,
    więc tez nikt nie _odkrył_, na na aku zrobiło się 3V... i bateria poszła
    się jebać.