    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: żebraki z yotuba
    Date: Mon, 17 Oct 2022 09:35:21 +0200

    On 17/10/2022 08:53, dantes wrote:
    > To akurat też da się "zrobić zdalnie"........ The Sims.

    Akuratnie tokarz to przykład niedaleko mnie: mała firma w pandemi, aby
    uniknąc zamknięcia całości z powodu potencjalnej patoopini sanepidu,
    wyrzuciła tokarza z tokarką do domu, za jego zgodą i oficjalną umową
    (prąd, wynajem miejsca). Za logistyke odpowiadał szef, kilka razy
    dziennie obracając między pracownikami samochodem. Dało radę uniknąc
    potencjalnego zamknięcia całej firmy, tym bardziej że kilka osób
    chorowało. Może przesada, ale ludzie panikowali. Tokarz bardzo sobie
    chwali(ł) pracę "zdalną" i kręcił nosem jak musiał wrócić. Pewnie, że
    jak to tokarz od walcarek na hucie, to nie da rady. Kwestia skali.

    System w którym pracownik ma firmę i robi "na zlecenie" w domu tego typu
    rzeczy dla innej firmy wcale nie musi być w niektórych wypadkach taki
    zły. Jedna rzecz pozytywna z pandemii to fakt, że nie wszystko musi być
    w firmie i to wiele rzeczy wcześniej nie do pomyślenia. Jak tokarz do
    małych dupereli.