  • Data: 2022-10-17 11:05:07
    Temat: Re: żebraki z yotuba
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/10/2022 10:36, J.F wrote:
    > Ale co - tokarz jeden taki "pato" ?

    Opinia sanepidu jest pato.

    "Kładę areszt domowy na waszeci". W związku z czym ktoś zrobił ruch
    wyprzedzajacy. Czy było warto nie wiem, ale wiem, że ludzie w małych
    firemkach srali w gacie jak się pojawiły kwarantanny, bo wylot jednego
    pracownika na 2 tyg mógł oznaczać koniec firmy (niezrealizowane
    zamówiania, kary umowne). Wywalenie tokarza do stodoły na prywatnym
    podwórku nie zdziwiło mnie wtedy.