  • 1. Data: 2022-10-16 16:28:13
    Temat: żebraki z yotuba
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    W dobrej pracy ma być duży monitor, duże okno na wysokim piętrze,
    klima, delegacje, szkolenia i fajne dupy w krótkich spódnicach.

    Nygusy 1990+ nie chcą brudzić rączek, dzwigać skrzyń biegów
    i marznąć w zimie na cudzym jak można z youtuba wyciągnąć 6k
    miesiecznie.

    "Mlodzi ludzie nie chca pracowac fizycznie, nie chca sie brudzic, nie
    chca, by rówiesnicy kojarzyli ich z kombinezonem w smarze i oleju."

    https://tinyurl.com/y2yj6pr3

    https://autokult.pl/warsztatom-brakuje-mechanikow-pr
    aca-od-reki-a-
    pensja-to-nawet-10-tys-zl-na-czysto,6822515979357024

    Piter

    #ZawszeGratem

  • 2. Data: 2022-10-16 17:34:33
    Temat: Re: żebraki z yotuba
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    postępowe, nowoczesne, progresywne społeczeństwo w którym dziś jesteś
    chłopczykiem a jutro dziewczynką nafaszerowane roszczeniowością.

    Możesz robić co chcesz i być kim chcesz ;-)

    Same dobre zachodnie europejskie wzorce ;[-)

  • 3. Data: 2022-10-16 20:25:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:634c2489$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

> [...]
    > roszczeniowością.
    >
    > Możesz robić co chcesz i być kim chcesz ;-)
    >
    > Same dobre zachodnie europejskie wzorce ;[-)

    praca zdalna - tokarz :)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 4. Data: 2022-10-16 20:46:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-16-października-2022 o 20:25, PiteR pisze:
    > praca zdalna - tokarz ?

    OOO jedziesz po bandzie.

    Przecież taki wiór może się wbić w palec ;)

    PS.

    W pewnej szkole (liceum) mamusia napisała zwolnienie córeczce z WFu z
    powodu zrobienia tatuaża.

    Gdbym wył wfistą zażądałbym informacji GDZIE ;-) i zalecił stosowne
    ćwiczenia by się to "dzieło" nie uszkodziło ;-)

  • 5. Data: 2022-10-16 22:42:45
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/10/2022 20:25, PiteR wrote:
    > praca zdalna - tokarz :)

    To akurat da się zrobić zdalnie w wielu wypadkach. Pewnie chodziło o
    "murarz".

  • 6. Data: 2022-10-17 08:53:52
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 16 Oct 2022 22:42:45 +0200, heby napisał(a):

    > To akurat da się zrobić zdalnie w wielu wypadkach. Pewnie chodziło o
    > "murarz".

    To akurat też da się "zrobić zdalnie"........ The Sims.

  • 7. Data: 2022-10-17 09:35:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/10/2022 08:53, dantes wrote:
    > To akurat też da się "zrobić zdalnie"........ The Sims.

    Akuratnie tokarz to przykład niedaleko mnie: mała firma w pandemi, aby
    uniknąc zamknięcia całości z powodu potencjalnej patoopini sanepidu,
    wyrzuciła tokarza z tokarką do domu, za jego zgodą i oficjalną umową
    (prąd, wynajem miejsca). Za logistyke odpowiadał szef, kilka razy
    dziennie obracając między pracownikami samochodem. Dało radę uniknąc
    potencjalnego zamknięcia całej firmy, tym bardziej że kilka osób
    chorowało. Może przesada, ale ludzie panikowali. Tokarz bardzo sobie
    chwali(ł) pracę "zdalną" i kręcił nosem jak musiał wrócić. Pewnie, że
    jak to tokarz od walcarek na hucie, to nie da rady. Kwestia skali.

    System w którym pracownik ma firmę i robi "na zlecenie" w domu tego typu
    rzeczy dla innej firmy wcale nie musi być w niektórych wypadkach taki
    zły. Jedna rzecz pozytywna z pandemii to fakt, że nie wszystko musi być
    w firmie i to wiele rzeczy wcześniej nie do pomyślenia. Jak tokarz do
    małych dupereli.

  • 8. Data: 2022-10-17 10:36:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Oct 2022 09:35:21 +0200, heby wrote:

    > Akuratnie tokarz to przykład niedaleko mnie: mała firma w pandemi, aby
    > uniknąc zamknięcia całości z powodu potencjalnej patoopini sanepidu,

    Ale co - tokarz jeden taki "pato" ?

> [...]
    > chwali(ł) pracę "zdalną" i kręcił nosem jak musiał wrócić. Pewnie, że
    > jak to tokarz od walcarek na hucie, to nie da rady. Kwestia skali.

    No wlasnie - przecietna tokarka na tyle duza, ze sie do mieszkania nie
    zmiesci.
    Do garazu przy domu byc moze. Ale garaz zajęty :-)
    Plus kwestia zasilania.

    J.

  • 9. Data: 2022-10-17 11:05:07
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/10/2022 10:36, J.F wrote:
    > Ale co - tokarz jeden taki "pato" ?

    Opinia sanepidu jest pato.

    "Kładę areszt domowy na waszeci". W związku z czym ktoś zrobił ruch
    wyprzedzajacy. Czy było warto nie wiem, ale wiem, że ludzie w małych
    firemkach srali w gacie jak się pojawiły kwarantanny, bo wylot jednego
    pracownika na 2 tyg mógł oznaczać koniec firmy (niezrealizowane
    zamówiania, kary umowne). Wywalenie tokarza do stodoły na prywatnym
    podwórku nie zdziwiło mnie wtedy.

  • 10. Data: 2022-10-17 13:38:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tihqc5$37mt6$2@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > To akurat da się zrobić zdalnie w wielu wypadkach. Pewnie chodziło o
    > "murarz".

    murarz Szojgu zrobił karierę :)