  • 41. Data: 2011-06-17 10:56:48
    Temat: Re: zarowki h4 mocniejsze od standardowych
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    temat mocniejszych zarowek poszucilem i bede sie sklanial
    > ku zamontowaniu kilku reflektorow dalekosieznych. ale podobna
    > historia bo widze ze produkuja h3 130watowe :D
    > Wesem produkuje takie reflektory i chwali sie ze mozna wsadzic 100w.
    > ciekawe czy wsadzenie 130w cos popsuje ?

    Uratują cię tylko dalekosiężne umieszczone jak najwyżej.

  • 42. Data: 2011-06-17 12:06:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysztof 45

    > Ty chyba jesteś daltonistą jak one są niebieskawe.

    Jesteś analfabetą?

  • 43. Data: 2011-06-17 18:30:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-17 00:02:01 +0200, "marek" <k...@o...bn> said:

    > stare.

    > wyjalem cale lapy i umylem w domu dokladnie.

    Nienienie.
    Nowe (zregenrowane) odbłyśniki i nowe (wyszlifowane) szkła.
    Po wielu latach się po prostu zużywają.

    A po obejrzeniu terenu, po którym chcesz jeździć, to zdecydowanie
    przeróbka pojazdu:

    <http://www.johndglynn.com/wp-content/uploads/2009/1
    2/Porsche-911-Cibie-Monte-Carlo.jpg>

    :-)

    --

    Bydlę

  • 44. Data: 2011-06-17 20:42:47
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    marek wrote:

    > w moim przypadu problemem jest topografia terenu, co wyjasnilem w innym
    > poscie :)
    >
    > faktycznie chyba zaloze na dach 4 dalekosiezne z hidami. tylko gdzie
    > schowac przetwornice? kabelek nie jest zbyt dlugi a woda chyba im nie
    > sluzy ?

    Zajrzyj na forum4x4 (dział techniczne/elektryka) tam ludzie opisywali sensowne
    rozwiązania.

    pzdr
    \SK

  • 45. Data: 2011-06-17 21:07:56
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Jesteś analfabetą?
    Jesteś pedałem?
    --
    Krzysiek

  • 46. Data: 2011-06-17 21:41:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysztof,

    Friday, June 17, 2011, 9:07:56 PM, you wrote:

    > Jesteś pedałem?

    Chyba ty.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 47. Data: 2011-06-17 22:26:26
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Chyba ty.
    Obraziłem panienkę, czy następny daltonista?
    Światło zbliżone do dziennego o temperaturze barwowej 4000° Kelvina to
    niebieskawe?
    --
    Krzysiek

  • 48. Data: 2011-06-17 23:34:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysztof,

    Friday, June 17, 2011, 10:26:26 PM, you wrote:

    > Obraziłem panienkę, czy następny daltonista?

    Wolę być daltonistą niż ciotą wpierającą innym swoje odchylenie i
    używającą swoich fantazji seksualnych jako argumentu.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 49. Data: 2011-06-17 23:49:16
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Miałem takie.
    Mają krótką żywotność, świecą nieco lepiej niż większość "zwykłych"...

    Ale najważniejsze: NIE są niebieskawe.

    BTW lepsze są żarówki firmowane przez Bosch'a.

    --
    CB

  • 50. Data: 2011-06-18 01:25:10
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-16 23:02, marek pisze:
    > potrzebuje mocniejsze zarowki H4. widze na stronie firmy bosma ze sa
    > 100/55, 100/80, 100/90, 130/90 i nawet 160/90.
    > Czy ktos uzywa jakichkolwiek mocniejszych i moglby ewentualnie polecic ?
    > przesadzac nie zamierzam, wiec te dwie ostatnie raczej odpadaja ze
    > wzgledu na grubosc kabli w instalacji oraz obawe o plastikowe czesci
    > reflektora, choc nie ukrywam ze byly by rewelacyjne zapewne. szukam
    > jakichs porzadnych setek. czy ktos uzywa zarowek tej firmy ?
    >
    > od razu uprzedzam ze niepotrzebny jest trollig w stylu ze to nielegalne
    > itp. tam gdzie chce to uzyc jest to legalne.

    Powielać nie będę...

    Zamontuj dalekosiężne halogeny na dach (bez xenonu-bo jest to zupełnie
    niepotrzebne, masz mieć jasno a nie niebiesko). Wpakuj 2-4 halogeny. Do
    tego grube przewody masowe, dobrane przekaźniki i bezpieczniki oraz
    specjalny włącznik poz 1/2 i będziesz miał w nocy dzień.