    From: jacek pozniak <j...@f...pl>
    Date: Tue, 11 Jul 2017 08:38:37 +0200
    Subject: Re: zarobki w elektronice
    Newsgroups: pl.misc.elektronika

    s...@g...com wrote:

    > Tu masz racje, to zachowanie jest dosyć popularne.

    > A tu juz nie. Ujawniać nie chce bo musiał by wyrównać wynagrodzenia.
    > Albo okazało by się że jedne stanowiska/osoby nie sa tak produktywne jak
    > inne.
    >
    > Kiedyś w polsce było ogólnie z grubsza wiadomo ile kto zarabia i jakoś
    > niesnasek nie było.

    > A mnie to dziwi. W sklepie masz ceny napisane i nie jest tak że jak jesteś
    > pachnący to masz zniżke a jak jesteś blondyn to cena jest 2x wyższa. Praca
    > to zwykły towar i jakoś nikogo nie dręczy że ratownik medyczny zarabia
> [...]
    Nie pytają bo ogólnie (jako mieszkający tutaj) gdzieś tam w głębi czujemy
    się gorsi.
    No bo jak to tak; wszędzie słyszymy, że za tą samą pracę (np. elektronika
    czy innego programisty) dostaje się gdzieś, za granicą (może w innym
    mieście) 2,3,4,5x więcej a ja tu siedzę i te przykładowe 2700 dostaję. No i
    nie chcą się dołować bo moze kolega z biurka obok dostaje 2750.
    Chyba stąd się bierze to tabu związane z zarobkami.
    A może nie, może jeszcze coś innego?

    jp