  • Data: 2017-07-11 13:11:36
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 11 lipca 2017 13:04:11 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:

    > Powiem ci szczerze - mam nadzieję, że nigdy się do mnie do pracy nie
    > zgłosisz. Jak widzę kogoś, kto się z uśmiechem chwali, że najbardziej mu
    > odpowiada nic nie robienie, to zastanawiam się, gdzie popełniono błąd
    > wychowawczy.

    Mysle ze źle oceniasz. W pracy mozna odpoczywać od udręki.
    Czasem praca (nie tylko w polsce) to udręka, bo rzeźbisz, dłubiesz, miotasz sie a nic
    nie tworzysz. A czasem praca jest fajna bo siadasz, wkładasz wysiłek i na koniec dnia
    masz etap zrobiony a kolejnego dnia kończysz i zamykasz temat.

    I mysle ze o to chodziło powyżej...

    Na zachodzie po prostu rozumieją ze aby był wynik trzeba wysiłku i organizacji. A tej
    ostatniej często brakuje.