  • Data: 2010-12-27 22:55:41
    Temat: Re: zarobki elektryka
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-27 10:19, Piotr Jurczak pisze:
    > Ciekawe tylko dlaczego siedzi teraz w idealnej iralndii, a do Polski
    > chce wrócić by za darmo jego kobieta zrobiła specjalizację, a później
    > znowu siup na wyspę. Czy my wszyscy musimy robić zrzutę na edukację tej
    > Pani, a ona się tylko wypnie i powie nam: żegnajcie frajerzy, wrócę jak
    > będę znowu potrzebowała czegoś darmowego.
    A elektryk, hydraulik czy inny informatyk to za swoje się uczył? Bo z
    tego co wiem to też wielu wyemigrowało.

    > Żeby było na temat. Byłem u elektryka, zarobił dwie stówy, samochód
    > działa, dostałem gwarancję na wykonaną usługę, byłem też u lekarza 120
    > zł wizyta, 50 zł lekarstwa, efekt marny, następna wizyta kosztuje też
    > tyle samo, bez gwarancji skuteczności,
    Nie porównuj medycyny do nauki technicznej. Organizm nie posiada
    dokumentacji technicznej a metody jego "naprawiania" wcale nie są
    jednoznaczne i stuprocentowo skuteczne. Diagnostyka też nie jest tak
    prosta jak w przypadku np. obwodów elektrycznych (nawet bardzo
    skomplikowanych).

    > czekanie w poczekalni aż szanowna
    > pani doktor skończy rozmowę z ph, lub rozmowa telefoniczna z ph w czasie
    > badania (to bardzo ważny telefon, muszę go odebrać) i pokorne słowa że
    > wyjazd się udał i bardzo to a bardzo się podobało.
    Tu akurat możesz identycznie jak w przypadku innych usługodawców zmienić
    lekarza na takiego, który będzie szanował Twój czas i wygoni
    przedstawiciela handlowego z gabinetu w godzinach przyjęć a Ciebie jako
    pacjenta będzie umawiał na określoną godzinę abyś nie musiał godzinami
    wysiadywać w kolejce. Wszystko. Chyba, że z innych względów podoba Ci
    się akurat ten, który każe Ci czekać...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __