  • 21. Data: 2010-06-10 08:25:16
    Temat: Re: zapaszek do łazienki i jakiś prosty zas ilacz 3v
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2010-06-09 18:15, DJ pisze:

    > A owszem... najlepiej ze śladami kondensacji pary wodnej ;) Jak w trawie
    > o poranku ;)

    Kondensacji mnie się nie chciało generować ;)
    Aczkolwiek zwisający wyłącznik tuż obok gąbeczki fajny jest ;)

    http://img704.imageshack.us/i/img3133resize.jpg/
    http://img101.imageshack.us/i/img3135resize.jpg/

    Pozdrawiam Miłosz.

  • 22. Data: 2010-06-10 09:44:41
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-06-10 09:18:00 +0200, =?UTF-8?B?TWnFgm9zeiBTa293eXJh?=
    <m...@w...epf.pl> said:

    > Nie wiem jak teraz, ale parę lat wstecz w Stanach również były gniazdka
    > w łazienkach. Tyle tylko że wszystkie które widziałem miały GFCI (czyli
    > ichniejszą różnicówkę).

    A możesz skrót rozwinąć?
    Bo znam tylko RCD, albo RCCB.

    --
    DJ

  • 23. Data: 2010-06-10 10:02:17
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2010-06-10 10:44, DJ pisze:

    > A możesz skrót rozwinąć?
    > Bo znam tylko RCD, albo RCCB.

    Ground Fault Circuit Interrupter.
    Fotka owego: http://www.rd.com/19764/article19764.html
    Choć to wersja wypasiona ;) bo zwykle widziałem tam gniazdka bez uziemienia.

  • 24. Data: 2010-06-10 10:47:32
    Temat: Re: zapaszek do ?azienki i jakis' prosty zasilacz 3v
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    Mi?osz Skowyra wrote:

    > Nie wiem jak teraz, ale pare; lat wstecz w Stanach równiez. by?y gniazdka
    > w ?azienkach. Tyle tylko z.e wszystkie które widzia?em mia?y GFCI (czyli
    > ichniejsza; róz.nicówke;).

    Roznicowke w Australi maja wszystkie gniazdka (no chyba ze dom jest zabytkowy), w
    nowszych domach nawet oswietlenie,

    > Pozdrawiam Mi?osz.

    Pozdrawiam, Tomek

  • 25. Data: 2010-06-10 11:56:38
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-06-10 12:02:17 +0200, =?UTF-8?B?TWnFgm9zeiBTa293eXJh?=
    <m...@w...epf.pl> said:

    > Ground Fault Circuit Interrupter.
    > Fotka owego: http://www.rd.com/19764/article19764.html

    Czyli w gniazdku wbudowany?
    Istnieją takie urządzonka w wersji europejskiej?

    --
    DJ

  • 26. Data: 2010-06-10 12:28:09
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2010-06-10 12:56, DJ pisze:

    > Czyli w gniazdku wbudowany?
    > Istnieją takie urządzonka w wersji europejskiej?

    Niestety nie wiem.

    Pozdrawiam Miłosz.

  • 27. Data: 2010-06-10 15:17:58
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 09.06.2010 09:18, schrieb Cezar:

    > Mowilem o cywilizowanych karajach. W takich to, zaden (szanujacy sie)
    > elekryk z uprawnieniami nie podpisze się pod dokumentem dopuszczajacym
    > instalacje do uzytku jesli gniazdko bedzie zamonotwane w lazience.

    Jedynym cywilizowanym krajem, w którym nie wolno montować gniazdek w
    łazience jest chyba Polska. W innych krajach jak najbardziej wolno,
    tylko muszą być obowiązkowo podłączone przez wyłącznik
    różnicowo-prądowy. No i są ograniczenia w odległości gniazdek od
    instalacji wodnej. Oprócz tego instalacja wodno-kanalizacyjna musi być
    podłączona do uziomu.

    Waldek

  • 28. Data: 2010-06-10 15:20:52
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 09.06.2010 03:36, schrieb zlotowinfo:
    > Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > moj tak nie robi
    > nie widziałem takich

    To nie lepiej zainstalować psikacz mechaniczny? Nie ma baterii, nie
    psika co minutę, tylko za każdym otwarciem i zamknięciem drzwi. W wielu
    restauracjach widziałem. Osobiście nie używam, bo uważam że zapach gówna
    jest bardziej swojski i strawniejszy od gówna perfumowanego ;-).

    Waldek

  • 29. Data: 2010-06-10 22:27:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    niezła dyskusja, a ja chciałem tylko
    zbudować beztransformatorowy zasilacz

  • 30. Data: 2010-06-11 12:17:25
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > restauracjach widziałem. Osobiście nie używam, bo uważam że zapach gówna
    > jest bardziej swojski i strawniejszy od gówna perfumowanego ;-).

    gdzie taki mechaniczny kupić?
    widziałeś gdzieś na necie? jak to nazwać?