  • 101. Data: 2012-08-31 18:45:55
    Temat: Re: zapaść na rynku fotografów
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-08-31 15:40:13 +0000, quent <x...@x...com> said:

    > Dzięki temu trendowi - byle taniej - stać Cię dziś na wiele rzeczy.
    Które dziwnym trafem są gówno warte.
    > Nawet nie zdajesz sobie sprawy na co pomstujesz ;-)
    Trend byle taniej jest najgorszym wynalazkiem kapitalizmu i gospodarki
    wolnorynkowej. A rozszerzając, to nie sam trend tylko sposób
    dystrybucji tych niby dóbr.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 102. Data: 2012-08-31 18:55:39
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-31 18:15, Janko Muzykant wrote:

    > Coś za coś - obecnie jest mi fajnie i wesoło, ale po siedemdziesiątce
    > albo i wcześniej prawdopodobnie przyjdzie mi się żegnać z tym światem
    > albo przejść w życie wersja trzy zero - papu ze śmieci, spanie w
    > nieogrzewanym domu itd. Być może jednak za trzydzieści lat emeryci
    > powszechnie przejdą na system bloczkowy - zamiast kasy sto gramów kaszy,
    > pajda chleba, kwitek na siennik więc jakoś to będzie.

    Jak jak dalej pójdzie to możliwe, że w tych czasach nie będzie już
    tradycyjnej waluty. Hiszpański kryzys już dziś rodzi banki czasu-bartery
    jako substytut. No ale przy tak debilnym projekcie jak euro to nie dziwota.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 103. Data: 2012-08-31 19:01:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-31 18:55, quent pisze:
    > Jak jak dalej pójdzie to możliwe, że w tych czasach nie będzie już
    > tradycyjnej waluty. Hiszpański kryzys już dziś rodzi banki czasu-bartery
    > jako substytut. No ale przy tak debilnym projekcie jak euro to nie dziwota.

    Gdyby nie takie debilne projekty pstrykałbym nadal Smieną, słuchał
    Kasprzaka, a za osiem lat dostałbym telefon :)

    --
    pozdrawia Adam
    /co jest ważniejsze - jakość, czy ilość?/

  • 104. Data: 2012-08-31 20:24:06
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-08-31 19:01, Janko Muzykant wrote:
    > Gdyby nie takie debilne projekty pstrykałbym nadal Smieną, słuchał
    > Kasprzaka, a za osiem lat dostałbym telefon :)

    Hahaha... no toś pojechał teraz...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 105. Data: 2012-08-31 23:12:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-31 20:24, quent pisze:

    > Hahaha... no toś pojechał teraz...

    Pojechać to warto byłoby na Białoruś, żeby zobaczyć, jak to jest
    uprawiać wiek XX w XXI.

    --
    pozdrawia Adam
    /nie śpij! - terrorysta nigdy nie śpi!/

  • 106. Data: 2012-09-01 11:42:46
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-31 23:12, Janko Muzykant pisze:

    > Pojechać to warto byłoby na Białoruś, żeby zobaczyć, jak to jest
    > uprawiać wiek XX w XXI.

    Stereotypy to zły kurs w dyskusji.

  • 107. Data: 2012-09-01 11:44:37
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-31 18:45, JA pisze:
    > Trend byle taniej jest najgorszym wynalazkiem kapitalizmu i gospodarki
    > wolnorynkowej.

    To nie żaden wynalazek. To normalne zachowanie ludzi na rynku. Kupić
    najtaniej jak się da a sprzedać najdrożej jak się da - nie ma bardziej
    normalnego "wynalazku".

  • 108. Data: 2012-09-01 12:33:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-09-01 11:44, quent pisze:

    > To nie żaden wynalazek. To normalne zachowanie ludzi na rynku. Kupić
    > najtaniej jak się da a sprzedać najdrożej jak się da - nie ma bardziej
    > normalnego "wynalazku".

    Idźmy dalej - nic nie robić, zabrać drugiemu, jak się będzie stawiał -
    zabić.
    To tylko dalszy ciąg wolności.

    --
    pozdrawia Adam
    /boję się wejść do toalety albowiem wydaje mi się, że siedzi tam

  • 109. Data: 2012-09-01 12:34:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-09-01 11:42, quent pisze:

    > Stereotypy to zły kurs w dyskusji.

    Przepraszam, nie bierzemy zatem pod uwagę takich przypadków jak
    Białoruś. Białoruś nie istnieje.

    --
    pozdrawia Adam
    /lustro jest dla mnie źródłem chwil szczęścia i wzruszeń/

  • 110. Data: 2012-09-01 12:58:13
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-09-01 12:33, Janko Muzykant pisze:
    > Idźmy dalej - nic nie robić, zabrać drugiemu, jak się będzie stawiał -
    > zabić.
    > To tylko dalszy ciąg wolności.

    ...pojmowanej "po Twojemu". Po mojemu - wolność moja kończy się tam
    gdzie zaczyna Twoja.