  • Data: 2010-01-06 12:15:26
    Temat: Re: zamiast lustra
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Mon 04 of Jan 2010 20:46, Thomas wrote:

    > Ale tak szczerze i na logike to faktycznie sie przy****sz.

    Nie. On się zna, prosi o dezynfekcję.,
    q nie widzi, bakterii i mówi, że jest OK, nic nie poprawia
    i w ten sposób zaraża innych

    > U mnie tez post watkotworcy wyswietla sie normalnie.
    > Logicznie myslac, to z Twoim czytnikiem jest cos nie tak, jesli u
    > innych na "normalnych"czytnikach jest wszytko OK.
    > Mozna by rzec: "Uzywaj porzadnego czytnika, ktory radzi sobie z
    > wyswietlaniem postow poprawnie" :)

    Można by rzec inaczej "Używaj czytnika, który radzi sobie
    z niepoprawnym kodowaniem postów". A to jest niemożliwie,
    albo możliwe tylko w ułamku przypadków.

    A.L. (i ja) ma dobrze skonfigurowany czytnik, który poprawnie
    czyta, poprawnie kodowane posty. Zoor nieprawidłowo koduje
    i A..L podał link, gdzie wyjaśniono jak prawidłowo kodować.

    Nawiasem mówiąc 25% postów jest na p.r.f.c źle zakodowanych,
    niemal wszystkie wychodzą spod źle skonfigurowanego outlook express

    > Taka swoista, mala "paranoja".

    To jest polityka Billa Gatesa.
    Nie wiem czy celowa.

    --