  • Data: 2010-01-05 09:33:23
    Temat: Re: zamiast lustra [OT]
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:hhuura$h2g$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "zoor" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości
    >

    > No to powinienes byc bogaty...

    Noo.
    Biorąc pod uwagę, że hodowla psów rasowych jest amatorską z założenia. I nie
    powinna przynosić dochodów.
    A teraz na poważnie. Te kilka fotek w prasie i przede wszystkim ciagłe
    wysyłanie zdjęć na portale specjalistyczne pomogło mi naprawde zaistniec w
    kynologicznym światku.
    Zamieszczanie zdjęć na specjalistycznych portalach niemieckich dało mi w
    końcu dostęp do materiału genetycznego (dobrych psów). Ktoś zauważył ciekawe
    zdjecie z ciekawej imprezy, zainteresował się stroną www autora zdjęć
    (strona o tematyce kynologicznej), nastepnie była korespondencja i tak krok
    po kroku. Doszło do tego, że miałem szanse na zakup psów jakie mogłem
    wczesniej tylko ogladać w necie a z czasem fotografować. Teraz mam te psy w
    domu, psy te dają mi szczenieta ktore sa juz z mojej hodowli. Tak doszedłem
    np. do wyhodowania psa ktory na Wystawie Światowej zdobył tytuł Najlepszego
    Szczenięcia Świata. Zwycięzcy Europy jako już dorosły pies, Zwycięzcy Polski
    tez jako juz dorosły. Inne mają tytuły Interchampionów.
    Wiem, że to co napisałem może być nic nie warte dla osób z poza kręgu
    hodowców psow rasowych, podobnie jak osoby nie interesujace sie fotografia
    potrafia powiedziec oooo jakie piekne zdjecia w tej gazecie (bo bardzo
    wygładzone, odszumione i zszopowane).
    W moim przypadku fotografowanie imprez bardzoo pomogło mi w rozwoju hodowli.

    Pozdrawiam
    zorro