  • Data: 2010-01-05 09:00:54
    Temat: Re: zamiast lustra
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hhtc11$7np$1@news.onet.pl...

    > Ale do lustrzanki mozna ta lampe dolozyc.
    > A w kompacie - kombinuj szyne/uchwyt, fotocele do wyzwalania, ustaw ja na nie
    > wiadomo ile blyskow .. i skonczy sie tak ze zostaje wbudowana i nawet mimo
    > wysokiego ISO dalej niz na 2m nie starcza :-(
    Z tym bywa różnie. W starym kompakcie przy 4m w oświetlonym pokoju był już
    problem. W nowym Lumixie (FZ38) lampa bardzo mnie zaskoczyła. Przy 8m jest
    jeszcze rezerwa. Zadowalające efekty wychodzą nawet z rozproszeniem przez kartkę
    papieru, czy skierowaniem światła przez lusterko na sufit.

    > Ale nie tylko o ilosc fotek chodzi, tylko czy ile kompletow baterii trzeba
    > zmienic przez 8h impreze jesli sie ciagle ma aparat "w pogotowiu".
    Na 2-3h wystarcza jeden i to z zapasem. Dłużej nie miałem jeszcze okazji
    kompaktem.

    > Ja tam nie wiem, ale wydaje mi sie ze to sie robi elektronicznie i szybko ..
    Tylko dlaczego lustrzanki mają opóźnienie po prefocusie z lustrem około 0.07s, a
    z live view około 0.4s?

    Pozdrawiam
    Wojtek