  • Data: 2010-01-05 08:14:07
    Temat: Re: zamiast lustra
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl>
    napisał w wiadomości news:1bu7ypee0dpgf.19kms1lr3h1d4$.dlg@40tude.net...

    > Jeśli nawet, to nie bez powodu - używam paru czytników. Ten w domu jest
    > ustawiony tak, że w przypadku braku deklaracji kodowania domniemuje sobie,
    > jakie ono jest i z reguły domniemanie jest słuszne. Ten w pracy (nie ma
    > opcji zmiany na inny program, dodajmy) _wymaga_ zgodnej ze standardem
    > deklaracji do poprawnej prezentacji polskich znaków. Podobnie większość
    > programów linuksowych.
    >
    > Ja wiem, że standardy są do niczego. W końcu pisanie bez interpunkcji i z
    > pogardą dla ortografii też zaczyna być "normalne". A taki XX YY jak się
> [...]

    NADAL SMIECISZ W TYM WATKU - PROSZE PRZENIES TA DYSKUSJE DO JAKIEGOS SWOJEGO
    TEMATU.
    JA MAM PROBLEM A TY MI PRZESZKADZASZ. NAPRAWDE CHCE SIE CZEGOS DOWIEDZIEC.
    JUZ POPRAWILEM TO TWOJE MIME I PRZEPROSILEM - A TERAZ PROSZE ALBO PISZ NA
    TEMAT ALBO NIE SMIEC.

    TE DUZE LITERY TO OCZYWISCIE SPECJALNIE - PROSZE O TO JUZ KOLEJNY RAZ.

    Pozdrawiam
    zorro