  • Data: 2010-01-04 16:12:28
    Temat: Re: zamiast lustra
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Jan., 16:59, "zoor" <ciapka@.wp.pl> wrote:
    > Dziękuje Wszystkim za opinie, bardzo  sie przydały. No może poza tym, że
    > będę bardzo żałował lustra :-(.
    >
    > Padło już kilka propozycji:
    > Panasonik G1,
    > Panasonik Lumix FZ 38
    > Panasonik Lumix 50
    >
    > Dzieki, oczywiście będę bardzo brał je pod uwagę.
    >
    > Zwróciłem jeszcze uwagę na takie aparaty:
    > Sony R1
    > FUJI S200
    > FUJI S100
    > FUJI S9600
    > Casio Exilim EX-F1 (60 klatek/s - a kompakt)

> [...]

    zwroc uwage na pewien szczegol konstrukcyjny
    o szybkosci z jaka mozesz robic zdjecia decyduje nie tylko czas zwloki
    od wcisniecia spustu do wyzwolenia migawki.
    w kompaktach potwornie duzo czasu kosztuje zmiana ogniskowej jesli
    naped elektryczny.
    wyminiony przeze mnie fz 50 ma reczna zmiane zooma i nastawe ostrosci.
    w praktyce pracujeprzy zdjeciach pojedynczych tak szybko jak
    lustro , wolniej przy zdjeciach seryjnych.
    wystepuje pewna paralaxa czasowa , ale mozna ja wyczuc.

    w sumie wybieralbym do zastosowan o ktorych mowisz - a wiec mobilny
    motyw na 4-rech lapach aparat z recznymi pierscianiami zooma i
    ostrosci.
    te kompakty z nastawa automatyczna sa moim zdaniem nieprzydatne dla
    motywowo ruchliwych ze wzgledu na wolne nastawy.