  • Data: 2010-01-04 15:06:02
    Temat: Re: zamiast lustra
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:hhsqng$e5o$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jeśli zwrócenie uwagi, że masz błędnie ustawiony czytnik uważasz za
    > prowokacyjne, to nie mam więcej pytań. Dobrze że nic o chamstwie nie
    > napisałem...

    Uważasz, że nie zaznaczona w opcjach funkcja MIME jest objawem chamstwa?

    > Kupa osób ma nieprawdziwe adresy w nagłówkach i z zasady nie odpisuję na
    > te adresy bez wcześniejszej konsultacji, że w ogóle warto.

    Kupa kupą ale Ty zwracałeś uwagę mnie, a nie kupie. Nieważne.

    > No i doskonale. Tylko nie rozumiem, dlaczego inni napisali że
    > niepotrzebnie się o to pieklę? Skąd się myślisz ten śmietnik wziął?

    To co ja mam teraz zrobić? Założyc nowy temat czy dalej grzebac w tym
    śmietniku? :-)

    Format komputera robiłem z rok temu. To błędne ustawiemie mime jest pewnie
    od tego czasu. Jestes pierwszą osobą od roku której to przeszkadzało.
    Wszystcy inni odczytali amoje newsy a tylko Ty nie potrafiłes odczytać. Nie
    napisałeś na temat bo nie dało sie odczytać - Twoje słowa.

    Koncze i wracam do temaku hybrydy.

    Pozdrawiam
    zorro