    From: "Wojtekk" <u...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zamiast lustra
    Date: Mon, 4 Jan 2010 15:42:09 +0100

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:hhso0p$ls3$1@inews.gazeta.pl...

    > Zwłaszcza tych z matrycą 1/2.3... :-P
    W znacznie mniejszym zakresie niż w lustrzankach, ale da się.

    > A nawet i M. Wiele to na GO nie pomaga.
    Jednak przysłona ma wpływ na głębie ostrości. Zakres zmian nie jest tak duży jak
    w lustrzance, ale jest i da się to w praktyce wykorzystać.

    > W teorii. I może niektórych syntetycznych testach. W praktyce - ogromna.
    Zależy od sytuacji. Mam lustro D50 i hybrydę Lumix FZ38. Przy bardzo ruchliwych
    obiektach faktycznie lustrzanka zauważalnie szybciej łapie ostrość. Na bardziej
    statycznych obiektach jest podobny czas. Przy robieniu zdjęć z prefocusem
    różnicy w opóźnieniu nie ma.

    > Ile znasz takich kompaktów?
    Te nowsze, gdzie wchodzi 4xAA lub odpowiednio duży dedykowany akumulator. Wizjer
    jest tu dodatkowym atutem.

    Pozdrawiam
    Wojtek