  • Data: 2010-01-04 12:55:39
    Temat: Re: zamiast lustra
    Od: "zoor" <ciapka@.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:hhsnpu$801$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Kolejne dziecię neostrady, które nie potrafi ustawić czytnika. Jakoś się
    > umawialiście na zlot tutaj?

    Ma troche racji.
    Zobacz co zrobiłes. Miałeś do mnie pretensje, że ŚMIECE na grupie.
    Faktycznie miałem źle ustawione MIME. Natychmiast przestawiłem i jest dobrze
    także u Ciebie.
    Gdyby chodziło Ci tylko o poinformowanie mnie o tym fakcie to mogłeś to
    zrobić na priv i po sprawie. A tak napisałeś o błędnym ustawieniu czytnika,
    nic nie pisząc jednocześnie na tremat problemu wątku (kompakt/lustro).
    Zrobiłeś na grupie ŚMIEC! Mało tego. Napisałeś juz w tym wątku kilka
    pościków i żaden na temat wątku. To już ŚMIECI, a nie śmieć. Mało tego,
    sprowokowałeś innych aby odpisali Tobie. A przecież miałes sprawe do mnie i
    powinienes napisac to w prywatnym poście.
    Rozumiesz już?
    Nie? To jeszcze raz.
    Natychmiast po informacji od Ciebie o błędzie w czytniku, zrobiłem poprawkę
    i poinformowałem o tym. A Ty piszesz w załóżonym przeze mnie watku dalej
    jakieś cuda dotyczące netykiety, ustawień itd... Jak nie chcesz mi pomóc to
    przynajmniej nie zasmiecaj mojego wątku. Napisałem tutaj z prośbą o pomoc, a
    teraz naprawde trudno jest mi z tego wyciągnąć to co wartościowe z pomiędzy
    plew. Proszę nie pisz już nic wiecej na tematy netykiety i ustawień, a jak
    musisz to napisz sobie swoj wątek. OK?

    Pozdrawiam
    zorro