  • Data: 2014-09-05 16:52:43
    Temat: Re: zakaz zawracania
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-05 16:18, Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Bzdury piszesz. S3 jest bezkolizyjny, S2 ma ustąpić pierwszeństwa. To są
    > dwie różne rzeczy i mylenie ich doprowadza do tego, że zapala się
    > zielone S3 a taka oferma stoi i się rozgląda, czy może wjechać.

    Oczywiście to miałem na myśli - S-3 bezkolizyjny, S-2 ma przepuścić
    wszystko nieważne skąd się wzięlo i czy nie jest np słoniem cyrkowym
    (byle z kierującym lub poganiaczem;) Za bardzo odnisłem się do swojego
    cytatu a nie przedpiscy - stąd nieporozumienie.

    A z tym S-3 trzeba uważać, bo zaraz za skrętem może stać czerwone S-1
    przed drugą jezdnią, więc aż tak bezwzględnie bezkolizyjny to on nie
    jest - więc strzał ze sprzęgła i rura niekoniecznie jest dobrym
    rozwiązaniem jak nie znasz skrzyżowania.

    Shrek.