    Subject: Re: zachowanie dystansu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Fri, 4 Nov 2016 23:00:36 +0100

    W dniu 03.11.2016 o 07:14, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > Jak jest gęsto to czasami tylko spod zderzaka dasz radę wyprzedzić.

    Nie ma nic gorszego, niż taka próba.
    Zdaję sobie sprawę, że są idioci próbujący takiego wyprzedzania, być
    może wątkotwórca miewa właśnie do czynienia z takimi debilami.
    Wtedy, ja już inni pisali, delikatnie zwalniać. Może kołek wreszcie
    jakimś cudem wyprzedzi.

    > "Trzymając normalną odległość i czekając na dogodny moment" spowodujesz
    > tylko to, że za chwilę będziesz miał dwóch do wyprzedzania, ktoś wskoczy
    > między wami i będzie jechał tamtemu na zderzaku czekając na okazję.

    Nie. To by znaczyło, że była dogodna okazja do wyprzedzania.
    I pizda nie wyprzedził. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl