  • Data: 2016-11-05 09:21:47
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .11.2016 o 23:32 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> pisze:

    > No i jest to też jakieś rozwiązanie.
    > Możesz też po prostu poczekać jakieś 20-30 lat w czasie których (jak
    > sądzę), zdołamy dogonić kulturę drogową państw zachodniej Europy.
    > Pytanie czy chce Ci się czekać tak długo.

    "Kultura" sama przyjdzie, już przychodzi wraz z polepszaniem
    infrastruktury.
    W mojej ocenie nie odbiegamy znacząco pod względem "kultury" na drodze od
    reszty Europy.
    Wszędzie jest jakiś odsetek debili - gdzieniegdzie trochę więcej np. we
    Włoszech.
    Podobne zachowania do tych z polskich dróg spotykam i na zachodzie i na
    południu Europy.
    Tam gdzie wg nas panuje "wielka kultura na drodze" jest porostu straszny
    zamordyzm (głownie ekonomiczny) i takiego Szwajcara czy Szweda puszczono
    by z torbami za wyczyn, który w Polsce czy innym kraju przechodzi płazem.
    W Hiszpanii jak ktoś mnie wyprzedza na autostradzie to jest to zazwyczaj
    "kulturalny" Szwajcar (wg mnie najwięksi zapier...acze na obczyźnie) lub
    Holender.

    TG