  • Data: 2016-11-05 08:55:36
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.11.2016 o 23:32, Tomasz Pyra pisze:

    > Co kilkunasty kierowca z którym się mijasz jedzie po alkoholu. Jeden na
    > może 100-200 jedzie tak pijany, że miałby problem z chodzeniem.

    Ogólnie niezła wypowiedz. Mam pytanie tylko czy to wziąłeś "z głowy",
    czy to jakieś bardziej oficjalne statystyki.

    Dobra - postraszyłeś kolegę, ale głowa do góry Ed. Mimo, że to co
    napisał Tomek jest prawdą, to większość kierowców których spotkasz
    naprawdę nie chce ci zrobić na złość ani cie zabić.

    Wiem bo jeżdzę po Warszawie (która ma zupełnie nie zasłużonie złą
    opinię) samochodem i motocyklem - naprawdę więksośc jest kulturalna, jak
    trzeba to wpuści i mimo, że motocyklowa maksyma mówi "jeźdź jakby
    wszyscy chcieli cię zabić" to wiem, że to mocno na wyrost.

    Poprostu nabierzesz doświadczenia i będzie dobrze - może nawet polubisz
    prowadzenie.

    Shrek