-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: z serii czyja wina
Date: Mon, 30 May 2011 13:47:40 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 25
Message-ID: <is004s$1f9u$1@news2.ipartners.pl>
References: <iropak$7jk$1@news.onet.pl> <4ddffa72$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
<irp2m6$t3t$1@usenet.news.interia.pl>
<4de00e9a$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@4...com> <irpbo1$ua5$1@news.onet.pl>
<4de0b22a$0$2489$65785112@news.neostrada.pl> <irr13p$i4a$1@news.onet.pl>
<4de1a950$0$2492$65785112@news.neostrada.pl> <irvmfk$94r$2@news.onet.pl>
<4de35f0b$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
<irvr9l$1csc$1@news2.ipartners.pl>
<4de3727f$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
<irvtv8$1e5f$1@news2.ipartners.pl>
<4de37cd8$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1306756060 48446 157.25.157.219 (30 May 2011 11:47:40
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 30 May 2011 11:47:40 GMT
In-Reply-To: <4de37cd8$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2372306
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-05-30 13:17, Cavallino pisze:
>>> Zazwyczaj wystarczy puścić gaz.
>>
>> Czyli jedziesz z prędkością mniejszą niż pojazd który wyprzedziłeś?
>
> Kiedy?
> Przy robieniu odstępu?
Czy po wyprzedzeniu jedziesz wolniej niż jechał pojazd wyprzedzany przed twoim
manewrem - tylko o to mi chodzi
> oba pojazdy muszą wytracić trochę prędkości, żeby zachować bezpieczny odstęp.
Do tego ten z tyłu wytraca 2x więcej, bo w tym samym czasie pracuje na odbudowanie
odstępu twojego i jeszcze swojego. Fajne to? Jak dla mnie wcale.
Ja w myśl zasady: nie rób drugiemu co tobie niemiłe, staram się tak nie robić.
Wyprzedzam wtedy, gdy jestem pewien, że mogę zrobić to naraz *bez* korzystania z
luki.
Albo gdy luka jest na tyle duża, że po wjechaniu nadal jest spory odstęp i ani ja ani
wyprzedzony hamować nie musi. Krótko mówiąc staram się wyprzedzać tak, aby nie
wpływać
na ruch innych pojazdów. Mniejsze luki traktuję jak bufor bezpieczeństwa na nagłą
potrzebę,
a nie rutynową metodę wyprzedzania. Korzystanie z nich to dla mnie jak pchanie się
łokciami...
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.05.11 13:59 Cavallino
- 30.05.11 15:00 venioo
- 30.05.11 15:01 venioo
- 30.05.11 15:06 Cavallino
- 30.05.11 15:38 venioo
- 30.05.11 15:49 Cavallino
- 30.05.11 16:10 niusy.pl
- 30.05.11 19:49 venioo
- 31.05.11 09:01 Krzysiek Kielczewski
- 31.05.11 17:03 to
- 31.05.11 21:53 niusy.pl
- 01.06.11 00:08 Krzysiek Kielczewski
- 01.06.11 00:08 Krzysiek Kielczewski
- 01.06.11 00:31 to
- 01.06.11 00:32 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=