eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyz serii czyja winaRe: z serii czyja wina
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: z serii czyja wina
    Date: Mon, 30 May 2011 13:47:40 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 25
    Message-ID: <is004s$1f9u$1@news2.ipartners.pl>
    References: <iropak$7jk$1@news.onet.pl> <4ddffa72$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
    <irp2m6$t3t$1@usenet.news.interia.pl>
    <4de00e9a$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@4...com> <irpbo1$ua5$1@news.onet.pl>
    <4de0b22a$0$2489$65785112@news.neostrada.pl> <irr13p$i4a$1@news.onet.pl>
    <4de1a950$0$2492$65785112@news.neostrada.pl> <irvmfk$94r$2@news.onet.pl>
    <4de35f0b$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <irvr9l$1csc$1@news2.ipartners.pl>
    <4de3727f$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    <irvtv8$1e5f$1@news2.ipartners.pl>
    <4de37cd8$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1306756060 48446 157.25.157.219 (30 May 2011 11:47:40
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 30 May 2011 11:47:40 GMT
    In-Reply-To: <4de37cd8$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2372306
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-30 13:17, Cavallino pisze:
    >>> Zazwyczaj wystarczy puścić gaz.
    >>
    >> Czyli jedziesz z prędkością mniejszą niż pojazd który wyprzedziłeś?
    >
    > Kiedy?
    > Przy robieniu odstępu?

    Czy po wyprzedzeniu jedziesz wolniej niż jechał pojazd wyprzedzany przed twoim
    manewrem - tylko o to mi chodzi

    > oba pojazdy muszą wytracić trochę prędkości, żeby zachować bezpieczny odstęp.

    Do tego ten z tyłu wytraca 2x więcej, bo w tym samym czasie pracuje na odbudowanie
    odstępu twojego i jeszcze swojego. Fajne to? Jak dla mnie wcale.
    Ja w myśl zasady: nie rób drugiemu co tobie niemiłe, staram się tak nie robić.
    Wyprzedzam wtedy, gdy jestem pewien, że mogę zrobić to naraz *bez* korzystania z
    luki.
    Albo gdy luka jest na tyle duża, że po wjechaniu nadal jest spory odstęp i ani ja ani
    wyprzedzony hamować nie musi. Krótko mówiąc staram się wyprzedzać tak, aby nie
    wpływać
    na ruch innych pojazdów. Mniejsze luki traktuję jak bufor bezpieczeństwa na nagłą
    potrzebę,
    a nie rutynową metodę wyprzedzania. Korzystanie z nich to dla mnie jak pchanie się
    łokciami...

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: