  • 441. Data: 2011-10-03 21:09:34
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 00:24:01 +0200, megrims napisał(a):

    > Policja oczywiście filmik ma.

    No i co z tego? W przypadku mojej kolzji policja była pewna. A w sądzie
    biegły zrobił z nich mielonkę i tak samo mogło by być w Twoim przypadku.
    Wystarczyłoby, że klient by nie przyjął mandatu, a w sądzie zeznał, że
    sprawdził, czy pas jest wolny, rozpoczął manewr zmiany i wtedy dostał
    strzała.
    Biegły powołany na wniosek sądu bez problemu by wykazał, że kiedy
    podejmował decyzję nie mógł Cię widzieć na tym pasie, anie nie miał skąd
    przypuszczać, że Ty zapierdalasz jak debil i za chwilę wjedziesz.
    Gość wyjeżdża na art. 4 PoRD, a Ty za niezachowanie ostrożności przy
    wyprzedzaniu dostajesz winę na siebie.

    --
    ___________ (R)

  • 442. Data: 2011-10-03 21:10:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 00:23:42 +0200, megrims napisał(a):

    > Co by zamknąć temat:
    > - filmu już nie ma
    > - wina kierowcy w srebrnej C klasie

    Owszem nie.

    --
    ___________ (R)

  • 443. Data: 2011-10-03 21:11:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 00:28:22 +0200, megrims napisał(a):

    > I tak na koniec.
    > Czy mogłem jechać wolniej?
    > Mogłem! Zawsze każdy przy każdej kolizji mógł jechać wolniej.

    A szczególnei sprawca.

    --
    ___________ (R)

  • 444. Data: 2011-10-03 21:12:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 00:32:59 +0200, Cavallino napisał(a):

    > I o to chodzi.
    > Nie dajmy się zagonić do rogu bandzie świetojebliwych kapeluszników.

    Jak trafiacie na mnie, to po wyroku sądu (a nie tępych policjantów) macie
    głupie miny, miszcze :D

    --
    ___________ (R)

  • 445. Data: 2011-10-03 21:13:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 00:40:42 +0200, megrims napisał(a):

    > A jestem ciekaw ilu z tych sędziów tu z PMS to tacy idealni kierowcy.

    Nie idealni. Natomiast nie tacy co powodują kolizję i się cieszą, że durne
    pałki były durne.

    > No kto by się kurwa spodziewał. Normalnie to myślisz tak:
    > Dobra. Wyjechał z bocznej uliczki i trzyma się lewej strony, bo może
    > w lusterku zobaczył, że prawy pas zajęty. A on ciach - na chodnik
    > z powrotem. No łapy opadają. Oboje mieliśmy pecha. Znaleźliśmy
    > się oboje w niewłaściwym miejscu o niewłaściwym czasie.

    Tak. A wina za to wszystko powinna byc na Tobie.

    --
    ___________ (R)

  • 446. Data: 2011-10-03 21:14:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 01 Oct 2011 11:44:55 GMT, to napisał(a):

    > Cysterna zaczęła ten manewr kilkaset metrów przed motocyklistą. Ten gość
    > wjechał megrimsowi tuż przed maskę. Zerowa analogia.

    Owszem nie. Wjechał na pusty pas. A że na tym pasie pojawił się
    zapierdalający megrims?

    --
    ___________ (R)

  • 447. Data: 2011-10-03 22:26:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 3 Oct 2011 20:43:23 +0200, Przemysław Czaja

    > dialog rozbraja mnie po dziś dzień :)

    W kwestii formalnej, to jest monolog. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 448. Data: 2011-10-03 22:32:34
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Myjk"

    > W kwestii formalnej, to jest monolog. :P

    Miałem wrażenie, że coś spierdzieliłem :)

  • 449. Data: 2011-10-03 22:34:45
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> napisał(a):

    > eee, jakieś herezje piszesz.
    > Od przejścia przez Broniewskiego przy Rydza Śmigłego do ronda przy
    > Kilińskiego (gdzie trzeba zająć lewy lub środkowy pas) jest 570 m.
    > Jeśli zajmiesz prawy, to jeszcze masz prawie 400 m, żeby przed
    > skrzyżowaniem ze Rzgowską zmienić go na pas do skrętu w lewo.
    Masz`rację. Popatrzyłem na fotkę z góry i te dwa ronda są jak bliźniaki.
    Wydawało mi się że to było pomiędzy Kilińskiego a Rzgowską. Ale to i tak nic
    nie zmienia. Jak by jechał 60 to by się nic nie stało. Sam napisał że miał 7
    jako pierwszą cyfrę. Obstawiam że to blisko 80 było. Ile można zaoszczędzić
    czasu na pięciuset metrach. Jak dobrze pójdzie to 10 sekund. Przy Rzgowskiej
    są światłą. Trafienie na zielone jest jak 1 do 5 albo i mniej. Trzeba mieć
    wrzoda na mózgu wielkości malej pomarańczy żeby takie oszczędności robić. Dla
    mnie winny jest ten co przywalił. Zapierdalał, nie sygnalizował bo nie miał
    kiedy. Z hamowaniem też na filmie cienko. Ten co dostał nie powinien
    przyznawać się do winy. Jest winny beznadziejnego zachowania. Ale to nie ono
    doprowadziło do zdarzenia. Nie było jedynym i najważniejszym powodem. W sądzie
    przeczesali by faktycznego sprawcę gęstym grzebykiem. Za samo przekroczenie
    dopuszczalnej w tym miejscu prędkości o 1,6 raza miał by ciepło w portkach.

  • 450. Data: 2011-10-04 07:54:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 3 Oct 2011 22:32:34 +0200, Przemysław Czaja

    > Miałem wrażenie, że coś spierdzieliłem :)

    Co nie zmienia faktu, że autor(zy) tego filmu są wybitni. :]

    BTW http://vimeo.com/18567562
    "Przecież tu się nie można w ogóle wyrazić" ROTFL

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player