  • 431. Data: 2011-10-03 14:08:25
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-01 01:11, Marek Giżyński pisze:

    > Ja to widzę w ten sposób, że kierunkowskaz jeszcze nie odskoczył po
    > wyjeżdzaniu z parkingu - dlatego miga.

    Sorry, ale interpretować to można na 101 sposobów. Dla _bezstronnej_
    oceny sytuacji ważne jest że miga, czyli sygnalizuje manewr. Nie wolno
    było założyć, że "nie odskoczył".

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 432. Data: 2011-10-03 14:10:35
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    > całkiem naturalnie zjechał na prawy pas stając w poprzek... Chyba za
    > daleko puściłeś wodze fantazji :-)

    Śmiem mieć inne zdanie:) Nie napisałem, że naturalnym jest stawanie w
    poprzek. Napisałem, że naturalnym jest zjechanie na prawy pas. Sądzisz,
    że gdyby C Klasa "tylko" zjechała na prawy to przy takim manewrze AMG do
    wypadku by nie doszło?

  • 433. Data: 2011-10-03 14:18:55
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 03 Oct 2011 14:10:35 +0200, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >poprzek. Napisałem, że naturalnym jest zjechanie na prawy pas. Sądzisz,
    >że gdyby C Klasa "tylko" zjechała na prawy to przy takim manewrze AMG do

    Tak, to możliwe: gdyby nie _stanął_ w poprzek, a _pojechał_ dalej
    prawym pasem, to być może megrims zdołałby wytracić prędkość (lub
    "manewrem łosia" ominąć jednak z lewej).

  • 434. Data: 2011-10-03 14:27:56
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    > Tak, to możliwe: gdyby nie _stanął_ w poprzek, a _pojechał_ dalej
    > prawym pasem, to być może megrims zdołałby wytracić prędkość
    O co to to nie, bo na filmie wyraźnie słychać że AMG przyspiesza żeby
    przelecieć prawym pasem. O wytracaniu prędkości nie ma mowy. I to był
    podstawowy błąd bo nie dało się 100% przewidzieć zachowania kierownika
    Cklasy
    >(lub
    > "manewrem łosia" ominąć jednak z lewej).
    No, to już bardziej, ale mimo wszystko wydaje mi się że megrismowi się
    włączyła blokada i jak to już ktoś napisał "zafixował się" na konkretny
    manewr, czyli śmignięcie prawym pasem.

    No dobra, pogdybaliśmy (zza klawiatury fajnie się gdyba), każdy niech
    zostanie przy swoim, OK?:)

  • 435. Data: 2011-10-03 16:22:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-03 14:18:55 +0200, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> said:

    > Tak, to możliwe: gdyby nie _stanął_ w poprzek, a _pojechał_ dalej
    > prawym pasem, to być może megrims zdołałby wytracić prędkość

    O ile zacząłby hamować.
    Bo na filmie niczego takiego nie było...

    --
    Bydlę

  • 436. Data: 2011-10-03 20:43:23
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "megrims"

    > http://www.youtube.com/watch?v=q722Zz4_OCs

    Hehe, gdyby tak połączyć dwa filmiki "Niestachowska" z powyższym, to
    powstało by coś takiego:

    http://www.youtube.com/watch?v=VCH6n-OGSJA

    megrims nie siada :)

    dialog rozbraja mnie po dziś dzień :)

  • 437. Data: 2011-10-03 21:01:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 23:15:34 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Trochę? Delikatnie powiedziane.
    >
    > Szkoda, że szyba brudna i kamera oślepiona przez słońce - nie widać
    > nawet, czy tamtem sygnalizował zmianę zamiaru.

    IMO widać właczony kierunkowskaz.

    --
    ___________ (R)

  • 438. Data: 2011-10-03 21:01:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 20:03:21 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ten filmik powinien być poglądowy dla buraków którzy uwielbiają blokowanie
    > lewego pasa, z zapałem tłumaczenia, że niby można wyprzedzić prawym.

    Można. Tylko trzeba umieć.

    --
    ___________ (R)

  • 439. Data: 2011-10-03 21:03:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 20:14:39 +0200, megrims napisał(a):

    > A dzisiaj mam urodzinki. Sprawce ukarali mandatem, jego
    > wina bez dyskusji. Policja film zobaczyła to im kopary opadły.

    Masz szczęście. Jakby gośc miał jaja, to Ty bys płacił.

    --
    ___________ (R)

  • 440. Data: 2011-10-03 21:04:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 20:19:20 +0200, megrims napisał(a):

    > Co do posądzeń o nadmierną prędkość:
    > NIE ZAPIERDALAŁEM. W mieście nie zapierdalam.
    > Jak bym zapierdalał, to bym teraz w szpitalu był,
    > a nie jestem. Przy obiektywie 135 stopni
    > to zawsze wygląda jak byś jechał 300 km/h

    Odwrotnie, lamerze. Wygląda zawsze, że jedziesz wolniej.

    --