-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: z ciekowości - po ile "oszczedności"
Date: Fri, 13 Apr 2012 00:04:48 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 25
Message-ID: <w0lyg47gzfvi.16jd54vpgh12a$.dlg@40tude.net>
References: <jlej14$qqt$1@inews.gazeta.pl> <jlejd8$ung$1@node2.news.atman.pl>
<4f7ad4a8$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
<4f7ad8c7$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
<jletdm$kii$1@inews.gazeta.pl>
<4f7b5672$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<op.wb7gu7s5p8ku5w@radek-netbook>
<4f7b7fbe$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
<op.wcaiyrvcp8ku5w@radek-netbook>
<4f7d9212$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@4...net>
<4f7ed0d7$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1334268283 1435 82.143.187.50 (12 Apr 2012 22:04:43 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Apr 2012 22:04:43 +0000 (UTC)
X-User: jjll
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2443999
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 06 Apr 2012 13:17:43 +0200, ojciec napisał(a):
> W dniu 2012-04-05 15:46, J.F. pisze:
>> Dnia Thu, 05 Apr 2012 14:37:38 +0200, ojciec napisał(a):
>>> Te 2 litry to tez czysta teoretyka. Jadąc i wracając Ducato maxi właśnie
>>> do Frankfurtu Am Main widziałem na komputerku że jak cisnę pod górę
>>> 130km/h to się święci 25 litra, jak dojeżdżam 130 do wzniesienia i mocno
>>> odciążam pedał to pali się 8 literka.
>> Bardzo zly przyklad.
>> Energia jest potrzebna na podniesienie masy o wysokosc gory, i zadne triki
>> tu tak prosto nie pomoga. [...]
> Ale ja mówię o obydwu przypadkach pod górę, nic o wypłaszczeniu!
> W takim ciężarowym to nawet jak jedziesz 10 km/h mniej jak ciągniesz 25
> ton to ma znaczenie na spalanie.
I mowisz ze bedzie widac wyrazna roznice na tym samym podjezdzie, jak sie
uprzesz utrzymywac 70 a nie 60 ? bo zakladam ze 90 nie pojedziesz - jak
dobry podjazd, to za slaby silnik.
Opory powietrza w takim 'tir' pewnie spore, ale jesli dobrze licze to rzedu
70KM. Zakladajac ze wolniejsza jazda polowe zaoszczedzisz ... tylko ze 25t
pod 5% gorke to jest 330KM, wiec ta polowa to jest bardzo niewiele :-)
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi