  • Data: 2014-03-28 13:06:17
    Temat: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Śledzisz brukowce i zachowanie niektórych polityków chcesz
    > za wzór stawiać? Może jednak warto spojrzeć na siebie?
    Ależ patrzę na siebie i właśnie dlatego ogarnia mnie złość.
    Skoro ja mogę, to dlaczego inni nie mogą? Bo są "lepsiejsi"?
    Wystąpię w najbliższych wyborach z hasłem.
    "Dostaję immunitet, nie oddaję rozumu."

    > Chcesz normalności mając takie podejście do innych i do siebie? Ja
    > chcesz normalności to ją stosuj i "walcz" o nią, a nie usprawiedliwiaj
    > "się" złymi politykami.
    Brzmi nieźle. Podasz konkretny przykład, co mogę zrobić jako szary obywatel,
    by było lepiej?
    Wiem, mogę pójść i zagłosować przeciw parszywcom, którzy obiecywali, że
    będzie super a zrobili to co mamy.
    Zaraz, zaraz, a ci co po nich przyjdą to coś zmienią na lepsze?
    I tak myślą miliony, którym chce się rzygać przy każdych wyborach, patrząc
    na te kłamliwe mordy widniejące na plakatach wyborczych.

    > To jest jeden z elementów dyscyplinujących i świetnie się sprawdza
    > nie tylko za Odrą.
    Ja zdecydowanie wolę marchewkę niż kij.
    Pozdrawiam.
    WOJO