  • Data: 2014-03-27 21:26:00
    Temat: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-03-27 11:02, Użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Dobrze to bedzie jak PJ w koncu zabiora niedouczony palancie.

    Nie podniecaj się.
    Jak przechodzę przez jezdnię to się rozglądam, jak wychodzę za
    stojącego przed przejściem pojazdu to nie idę jak idiota przed siebie
    tylko sprawdzam czy coś za stojącego nie wyjedzie.
    Tyle że ja mam kilkadziesiąt lat PJ a ten pieszy to idiota który
    być może uwierzył puszczanym reklamom w TV. Że jego życie i zdrowie
    zależy tylko od nadjeżdżającego kierowcy a nie od niego samego.