  • Data: 2014-03-27 23:45:39
    Temat: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie ma znaczenia pieszy/zmotoryzowany :-) Moze to ta sama glupia pizda
    > co jej yaris "zaszedl" na mnie gdy ona skrecala a ja czekalem? Byla tak
    > zaabsorbowana rozmowa przez telefon ze nie slyszala trabienia ani, ze w
    > cos wjechala, zorientowala sie dopiero jak jej urwalem lusterko, choc to
    > i tak za mala kara... Takie przypadki sa nie do wyleczenia, natura
    > elminuje
    > je sama.
    To dajmy takim "przypadkom" jeszcze przyzwolenie na robienie głupich rzeczy,
    a problem rozwiąże się sam.
    Ja proponuję posunąć się dalej - skoro Ameryka taka super, to wykażmy się
    odrobiną konsekwencji i
    dajmy ludziom zezwolenia na broń. Wiele problemów się rozwiąże automagicznie
    samo.
    Kiedyż wreszcie skończy się ta kadencja i przestanę słyszeć o
    bubel/Bublewicz?
    Pozdrawiam.
    WOJO