  • Data: 2014-03-27 23:08:23
    Temat: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, teraz wreszcie kierowcy naucza sie puszczac pieszych. Beda
    > ostrozniejsi na pasach.
    Jaaaaasne. Obudź się, bo żyjesz w jakimś śnie. Polacy to nie Niemcy. :)
    My mamy inną mentalność i potrzebujemy LAT, by inaczej podejść do pewnych
    spraw.
    Dodatkowo odgórne nakazy/zakazy mamy w dupie (z przekory).
    Jeżeli nie będziemy systematycznie uczyć poszanowania drugiego uczestnika
    ruchu drogowego,
    to nie łudźmy się, że coś się zmieni na płaszczyźnie pieszy-zmotoryzowany.
    Ileż to razy widziałem gadającą przez telefon pizdę (bo inaczej się tego nie
    da określić), włażącą
    lub wręcz wbiegającą pod koła samochodu (nie koniecznie na pasach).
    Uważasz, że mające wejść uregulowania coś poprawią w tej materii?
    Oczywiście po wprowadzeniu (oby się opamiętali) okaże się to durnym pomysłem
    (statystyki to udowodnią), ale nie wycofamy się
    z pomysłu (vide światła non stop), bo to będzie niepolityczne.
    Pozdrawiam.
    WOJO