eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyxantia vs xsaraRe: xantia vs xsara
  • Data: 2011-06-05 00:14:32
    Temat: Re: xantia vs xsara
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 4 Jun 2011 23:52:37 +0200, Michał napisał(a):

    > W moim odczuciu Xanita z hyrdoactiv nawet wyłączonym (tu musisz mi uwierzyć,
    > że było sprawne) jest twardsza od tej bez. A cały radość z hydrozawieszania
    > to właśnie to, że jest mięknie, że się płynie, więc po co utwardzać jakimś
    > hydroactivem? Jak bym chciał twardy samochód do sportowej jazdy to mam w
    > czym wybierać, ale nie chce.

    taki rynek, ludzie mają spaczone postrzeganie przez niemieckie złomy,
    pokutuje urban legend, że auto z miękkim zawieszeniem gorzej skręca itp,
    jakieś durne zabobony, tak samo jak te legendarne koszta eksploatacji
    diesla i różne inne brednie. Więc miękkości z CX i BX już nie będzie nigdy,
    chyba, że sam przerobisz instalację

    > Teraz mam C5 i to już nie to samo - dużo twardze. Ale to seeee neee wrótiiii
    >

    tam jest hydractive III który już sam decyduje co tam włączyć i wyłączyć,
    oprócz tego kulek jest więcej, hamulce są klasyczne itp

    > A druga sprawa to taka, że naprawdę majstrów którzy się na tym znają jest
    > niewielu a jak się znają to potrafią wymienić cały element bo takich którzy
    > potrafią naprawić jest bardzo nie wielu więc prostsze rozwiązanie jest
    > lepsze. a w zasadzie było bo gdyby do końca robili zawieszenie na 6 kulach.

    Jest ich wystarczająco dużo, choć zależy w jakim rejonie się mieszka. A
    klasyczne zawieszenie ma 5 kulek a nie 6.

    > Ja wiem, że hydro tłumi też drgania których nie czuć itp. itd. nie musisz
    > mnie przekonywać . ale moim zdaniem najprostsze rozwiązanie było najlepsze a
    > jeżeli nie zapewniało bezpieczeństwa to można było je wzbogacić o ESP i tym
    > podobne rozwiązaia

    hydro jest właśnie najprostszym rozwiązaniem - wbrew pozorom. Już taki -
    wspomniany powyżej - 406 musiał dostać wielowahaczowe zawieszenie, żeby
    dorównać prościutkiej Xantii.
    A jak porównasz z niemieckimi wynalazkami typu Passat B5, z tego samego
    okresu co Xantia II, to w ogóle już będzie masakra. "Szczęśliwi"
    właściciele Pasków płaczą i płacą co chwile za wymiany i siedzą cicho, bo
    przecież niemieckie, VW i jeszcze bożyszcze statystycznego Polaka, czyli
    Passat, czyli w rankingu bożyszcz powyżej Jana Pawła.

    > Nie mam zamiaru nikogo straszyć czy zniechęcać ale lepiej aby ktoś miał
    > pełną świadomość co z czym się je.

    Lepiej, żeby miał świadomość do kogo z tym pojechać, żeby mu zrobił raz a
    dobrze, w rozsądnej cenie i mieć święty spokój.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: