-
Data: 2011-06-04 23:52:37
Temat: Re: xantia vs xsara
Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
news:1nku55m66lbkt.dlg@lepper.institute.com...
> Dnia Sat, 4 Jun 2011 23:05:36 +0200, Michał napisał(a):
>
>>> czy ty w ogóle wiesz o czym piszesz?
>>
>> Będę wdzięczny jak mnie oświecisz!
>
> hydroactiv w wersji zastosowanej w xantii to bardzo prosty układzik - do
Jestem wdzięczny! ( ale to widziałem)
W moim odczuciu Xanita z hyrdoactiv nawet wyłączonym (tu musisz mi uwierzyć,
że było sprawne) jest twardsza od tej bez. A cały radość z hydrozawieszania
to właśnie to, że jest mięknie, że się płynie, więc po co utwardzać jakimś
hydroactivem? Jak bym chciał twardy samochód do sportowej jazdy to mam w
czym wybierać, ale nie chce.
Teraz mam C5 i to już nie to samo - dużo twardze. Ale to seeee neee wrótiiii
A druga sprawa to taka, że naprawdę majstrów którzy się na tym znają jest
niewielu a jak się znają to potrafią wymienić cały element bo takich którzy
potrafią naprawić jest bardzo nie wielu więc prostsze rozwiązanie jest
lepsze. a w zasadzie było bo gdyby do końca robili zawieszenie na 6 kulach.
Ja wiem, że hydro tłumi też drgania których nie czuć itp. itd. nie musisz
mnie przekonywać . ale moim zdaniem najprostsze rozwiązanie było najlepsze a
jeżeli nie zapewniało bezpieczeństwa to można było je wzbogacić o ESP i tym
podobne rozwiązaia
Ale to czysto teoretyczne rozważania
PS.
Nie mam zamiaru nikogo straszyć czy zniechęcać ale lepiej aby ktoś miał
pełną świadomość co z czym się je.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.11 00:14 Waldek Godel
- 05.06.11 00:52 AL
- 05.06.11 01:12 venioo
- 05.06.11 01:32 Waldek Godel
- 05.06.11 08:19 pm
- 05.06.11 08:24 pm
- 05.06.11 08:39 J.F.
- 05.06.11 09:06 pm
- 05.06.11 09:15 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 05.06.11 09:27 AL
- 05.06.11 09:29 AL
- 05.06.11 12:10 McRella
- 05.06.11 12:29 Waldek Godel
- 05.06.11 12:48 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 05.06.11 14:11 Sklavin
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=